Thursday, June 30, 2011

teratak buruk tempat berteduh

hola uols....aduhai...tajuk entri dh mcm tajuk cerekarama lakonan ellie suriati ngan nasir bilal khan dowh!!... hahaha...hari ni aku nk upload la gambo umah baru aku...ye la kan...sebelum ni dok menumpang umah org...(tumpang ke....padahal tiap2 bulan kene bayar....kire tumpang ke...!! :())..hermmmm.....huhuhu.....so sekarang tiap2 bulan suda tolak aku punye gaji...so kire UMAH aku la...tidak dinafikan UMAH aku....so UMAH aku RULES aku...suke HATI aku nk buat ape pon.....mmg dah lame nk upload gambo umah..buat tatapan ayahanda dan bonda yang jauh nun di sana....semoga ayahanda boleh menarik nafas lega kerana telah menyerahkan anakanda kepada insan yg mampu memberikan kesenangan kepada anakanda....(fuhh... dah macam tulis kad raye plak....huhuu)........korang ingat mak bapak aku buta IT ke...hahahaha...mak aku yg bukak warong makan tu pun ade FB tau...hihii....walaupun umah tu pinjam je...tapi cukup la nk memulakan hidup baru diatas kaki kami sendiri...biar susah mcm mane pon...makan ikan masin sekalipun.... biar la kami berdue yang mengharungi...tidak ada pandangan mengeji...pandangan mengutuk...percakapan di belakang..perasaan tidak puas hati antara satu sama lain...dimane di dlm teratak itu hanya hidup dua insan yang bersama2 menghadapi cabaran2 dunia tanpa kehadiran AJINOMOTO...iaitu penyedap rasa....hahahaha....sudah2 la...mari sama2 kita saksikan ke'poyo'an aku mengupload teratak buruk tempat berteduh kami itu....sile jangan kutuk umah aku ye...belom ade mase n belom ade duit mau sopping2 brg perhiasan umah...nnti ingat nk buat loan la.....nk besarkan dapor skit...huhuhu....kepale hotak aku...umah kuaters mane bleh dibesarkan....eehehe...kalau pembace blog sudi...mari la bertandang ke teratak buruk aku ni.....

lihat karpit itu...santik kan...pilihan buah hati aku....!!!! jgn kutuk tivi tu ek..byk jase tu...tak lame lg die duk dlm bilik...ade bilik sendiri ko tivi aku.......

hah!!..tu la pasu ngan ranting yg aku beli kat nilai 3 tu....santik kan ibu...!!!

tempat istirehat suami isteri

dining area...ni blom ade perhiasan sgt...sbb xde byk duit...heeeee....:)

janji tempat makan yg selesa utk kitorg laki bini...


hiasan meje...ofkos la gegambo laki bini ...gambo mase bercinte..gambo kawin...lalalalalala..nnti ek!!!


byk jugok hiasan2 itu adalah hadiah kawin..due-due frame tu adalah hadiah kawin dr rerakan...tengkiu rerakan...!!!

aha...lampu ikea tu pon hadiah kawen dr rerakan....!!!

berjam2 dlm kedai bunge..ini la pilihan aku...pasu bunge dan ranting bersalut silver dust....uwan aku kate..." elok kau tenggek'an burung sekor kek ranting tu long...lawa skit"...apekah..??? haihh sib baik org tue....

bagus kan laki bini ni...ade tabung kat ruang tamu umah...menabung amalan mulia ye adik2...!!!

blind murah yang baru dipasang oleh suami....tengkiu sayang!!!

tempat isteri memasak lauk pauk khas utk suaminya yang tercinta

dapur kecit skit...lantakkan sampai wet area pon aku jadikan dapur...hahahaha...

peti ais kesayangan..dan koleksi fridge magnet...ade kwn2 bagi ade yg beli sdr....sukeeee!!!! sesape yg salu p obersea belikan la utk aku satu ye....


tempat laki bini membute...owh langsir tu laki aku pilih....jiwa mude...umor dh tue...hahahaha...!!
tu je la yang aku dpt upload...nnti aku dh panggil eric leong make over rumah aku ....aku upload la lagi...ok ini la die teratak buruk tempat berteduh aku....jangan mengata tau....babai..

p/s: bile la nk dapat rumah sendiri yek....kalau gaji setara tu je...mcm mane kan....??? xpe ade la rezeki tu nanti...insyaALLAH.............

No comments: