Friday, March 18, 2011

kalau xtahan jgn bace........

hola uolsss...td rase mcm mls nk update entri...(mcm la korang kesah kan....)...tetibe sambil tgn ni gatal2 tekan2 mouse...golekkan ke kiri ke kanan..hentak2 skit kat meje....jumpe la cite2 kat bawah ni....korang bace la ye..kalau korang jenis terlebih imajinasi...aku nasihatkan berenti la bace...kang xpasal2 nk kene mandi junub....wakakaka....rilek la...bukan la nk kate aku pervert..just nk share je...n release kan tension keje...so enjoy!!!!!!!!!!

Pengalaman Malam Pertama

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabatnya, Jamil.
"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."
"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Jamil ingin tahu.
"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan perempuan?."
"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas berkahwin?"
"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."
"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"
"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."
"Wah, gila kau??!" Jamil terperanjat.
"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab Amat dengan muka mencuka.
"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"
"Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalan keadaan separuh sedar dia menjawab, 'Terima Kasih Bang, besok datang lagi ya'...!"

Netto 40 kg

Seorang pemuda miskin kawin dgn  janda kaya tokey beras....Terlalu miskinnya si pemuda sampai tak mampu beli suar dalam dan sbb malu bercampur kesian kat anaknya yg tak ade suar dalam..ibu pemuda itu membuatkan  suar dalam dari karung tepung...
Alkisah sampailah mereka di malam pertama, mcm biase la..pasangan penganten baru mereka pun  masuk bilik pengantin (korang tau la buat ape kan)  walaupun para tamu masih ramai yg belom pulang..rupanya sijanda dah tak tahan...almaklum dah 5 taon tahan woiiiii!!!!....5 minit berselang tiba2 terdengar jeritan si pemuda: "Tolong-tolong isteri saya pingsan" .tersentak  para tamu pun serta merta langsung menuju  ke bilik  penganten.."Ada apa ini knp istri ko pingsan": tanya para tetamu..
"tak  tau; jawab si pemuda yg mase  itu separuh bogel hanya memakai suar dalam semate, " isteri saya tadi pingsan setelah melihat kearah suar dalam saya",balas si pemuda. Para tamu pun terus melirik kearah suar dalam pemuda tersebut..Alangkah terkejutnya mereka setelah melihat suar dalam si pemuda...tertera btol2 di bahagian anunya  ada tulisan.."NETTO 40 KG !!!" ...ayoyoyoyo!!!!

Masih Perawan di Malam Pertama


Usman usianya masih muda sekitar 18 tahun tetapi telah jatuh cinta pada seorang nenek berumur sekitar 50 tahun yang bernama Ijah. Sbb Usman sudah bekerja, maka Usman ingin menikahi Ijah.

Setelah menikah, Usman ingin menikmati malam pertama bersama Ijah. Setelah berjuang dengan susah payah, akhirnya Usman berhasil menembus celahan pahanya si Ijah dan memasukan burungnya ke liang si Ijah. Dengan bangga Usman memuji Ijah :

"Wahhh hebat benar Ijah, masih perawan !!!"
Dengan tulusnye Ijah menjawab :

"Maaf Abg, tadi bukan perawan saya yang telah ditembuss, tetapi suar dalam saya yang belum sempat saya buka"
 Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................


Mencelupkan Jari ke 'Kolam' IstriSepasang suami istri yang baru saja menikah tengah berbaring. Sang istri telah bersiap-siap untuk tidur sedangkan suaminya menyalakan lampu baca untuk membaca sebuah buku.

Pada saat tengah membaca tersebut, si suami berhenti sejenak, memasukkan tangannya ke dalam suar isterinya dan meraba-raba 'kolam' istrinya tersebut. Lantas ia meneruskan bacaannya. Ia kembali melakukan hal ini berkali-kali sehingga lama kelamaan isterinya menjadi terangsang. Tak lama kemudian, istrinya bangun, duduk pada badan suaminya serta mulai membuka baju dan suarnyeee
Suaminya menjadi heran dengan perbuatan isterinya ini dan bertanya, "eh apehal ni? smpi bukak baju sume nih"

Jawab istrinya, "td abg  memasukkan jari abg berkali-kali. saye  ingat  itu adalah sesi pemanasan dan abg  ingin 'mengajak'  saye malam ini"

"Ah, xde lah!", jawab suaminya.

"Abis tu kenapa abg asik buat mcm tu ?"

"Abg cuma membasahkan jari abg supaya  senang nk meyelak halaman pada buku yang sedang abg baca ini"

"Kurang asammmmmmmmmmmmmmm..... !!!"

 

Kisah Tiga Anak Dara


Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkahwinan mereka secara serentak.......

Maka sedih bercampur gumbira menyelubungi hati dan perasaan kedua ibu bapa mereka apabila majlis perkahwinan tersebut selamat dilangsungkan....

Apabila ketiga-tiga pasangan bersiap sedia untuk pergi berbulan madu ke tempat haluan masing-masing, kedua ibu bapa mereka pun dengan tegas berpesan supaya mereka tidak lupa untuk mengirimkan berita sepanjang pemergian mereka walau dengan sepatah dua kata. Supaya tidak membebankan setiap pasangan, ibu bapa mereka mencadangkan agar mereka hanya menulis tajuk iklan yang dapat menggambarkan maksud yang ingin disampaikan. Lalu mereka semua pun bersetuju degan cadangan tersebut...........

Seminggu selepas mereka semua pergi ke arah tujuan masing-masing, si ibu menerima sepucuk surat dari anak mereka yang pertama, suratnya amat ringkas, hanya perkataan "Nescafe" yang tertera. Si ibu yang cuba menyelami maksud yang ingin disampaikan, tanpa berlengah menyemak iklan "Nescafe" di akhbar yang berbunyi "Nikmatnya tak terhingga", maka fahamlah si ibu akan maksud yang ingin disampaikan.....

Selang seminggu selepas itu, mereka menerima sepucuk surat dari anak mereka yang kedua pula, suratnya juga pendek, hanya berbunyi " Standard Chartered Bank". Apabila disiasat dengan lebih lanjut, iklan Standard Chartered Bank rupanya bermaksud " Besar, Teguh dan Peramah", maka tersenyumlah kedua orang tua tersebut....

Seperti lazimnya mereka pun tertunggu-tunggu akan berita dari anak ketiga mereka, namun minggu demi minggu tidak juga mereka menerima sebarang khabar berita. Mulanya mereka agak risau namun setelah hampir dua bulan berlalu, mereka akhirnya menerima sepucuk surat yang amat dinananti-nantikan, suratnya juga amat ringkas, hanya tertulis perkataan "MAS". Mulanya mereka agak hairan kenapalah anak mereka mangambil masa yang lama sangat untuk menulis perkataan "MAS" namun setelah membaca iklan MAS di surat khabar, mereka pun tersenyum. Di surat khabar, iklan MAS berbunyi," Tiga kali sehari, tujuh hari seminggu..."


CABUT ESOK JE LA..........
Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mana nkisah malam pertamai bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak-esak mengerang “… Sakitnya Bang”
Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.
Dengan rasa geram si ayah mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …
Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”

Isteri Bogel


Kitty dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering...ring ..ring..ring....Maka
si Kitty terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya, Robert jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata "Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi.."

Kitty menjawap "tidak apa, biasalah tu..apa u mahu"

Robert terus dengan ghairahnya menjawap "Ohh..Kitty..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???"

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00..

"WOW" Robert dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Kitty untuk menanggalkan kesemua tualanya!!

"kenapa tidak" balas Kitty "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!.

Maka Robert dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note RM200.00 kepada Kitty tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya untuk melakukan latihan 'menembak'.

apabila Kitty kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya "Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?"

"Jiran kita, Si Robert" Jawap Kitty

"Robert??" Tanya Suaminya "Adakah dia memulangkan Wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??"

Malam Pertama Ibarat Penjahat dan Penjara

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka. Pengantin perempuan berkata, "Syg, i masih virgin dan tidak tahu apa-apa tentang seks. Maukah Syg menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?"

"Seks itu sebenarnye begini?., kita umpamakan penjara, anu u selnya dan  anu i penjahatnya. Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel," terang pengantin lelaki. Lalu mereka pun mulai bercumbu lantas foreplay dan  mengharungi lautan asmara.

Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, "Syg, penjahatnya lepas."

Pengantin lelaki pun  memasukkan lagi 'penjahatnya'. Rupanya si pengantin perempuan sangat menikmati hubungan asmara yang baru pertama ini dia rasakan. Setiap kali selesai, dia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.

Setelah sekian kali, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, "Dik, penjahat yang ini tidak menjalani hukuman seumur hidup."
jgn sekali2 anda lakukan jika tinggal bersama mertue...mau kejung dieorg lihat aksi begini di dapur......

owh....mau romentik begini di pantai mana ni??????


huiiiiiiiii...masihkah ko ingat....!!!!!


p/s: selamat berhujung minggu n bermanja2 dgn insan tersayang......
 

No comments: