Thursday, December 30, 2010

betoi ke pompuan x HOT x cetuskan gairah!!!!!

erk...kekadang aku terase.........mcm diri x HOT (wah slame ni ko bajet ko HOT ke...??? biyach!!!)...mcm kalau kite berade di kalangan pompuan2 x HOT..sah2 la kite akan rase kite ni HOT gile babas kan...!! cube kite duduk di kalangan pompuan yg HOT.......mule la nk tacing mcm..."nape la aku x HOT mcm pompuan tu...".. haaa...itu kate2 dr pompuan yg kompiden level die low (mcm aku la!)...kekadang aku terase mcm aku HOT je...(penah la ade beberape maknusia yg kate aku begitu).....ttp most of the time aku rase mcm aku ni pompuan yg paling x HOT di donia ini..bukan masalah pakai tudung ke x ke....ade jugak pompuan betudung yg HOT....contohnye....wardina kan...wpun die pakai tudung dan dah ade anak 3 (kot!) die ttp HOT.......



sebenarnye HOT ke x HOT ke.......terpulang pada perspektif org yg melihat seseorg itu......kalaupun seseorg pompuan tu lemak tersentil di sane sini......jerawat tumbuh melata di muke...gigi rongak di hadapan.......tp kalau dh lelaki yg melihatnye kate die HOT maka pompuan tersebut HOT la....
mcm mane plak ngan lelaki yg punyai perspektif pompuan HOT mesti tetet besor...pinggang ramping..perut nipis...jamban besar...kulit mulus...putih....bibir syeksi....rambut stret........contohnye mcm jessica biel kan

(ala artis omputis kan..meh aku bg contoh artis malaysia)..
haaa..mcm rebecca nur islam tu kan........

kalau pompuan tara ni lalu dpn dieorg....kompen terteleng2 pale nk tgk........bile lalu pompuan yg gebus2...mule la hina..kutuk..segala...........!!! kekadang teringin kat jd pompuan pencetus gairah...tp apa kan daya..dh lahir begini..........terima la hakikat bitch!!! kekadang mende2 ni boleh sebabkan stress dan juge salah satu faktor terjadinye PENCERAIAN....(nauzubillahiminzalik) simpang malaikat 44.....
persoalan yg kerap bermain di fikiran aku..kenape lelaki pentingkan kecantikan luaran...(sbb kerap bace dlm paper lelaki yg dh kawin sentiase mahukan isteri yg cantik).....kenape x lihat kecantikan dalaman....sampai ade sesetgh pompuan sanggup habiskan jutaan ringgit utk kelihatan menarik dan cantik di mate lelaki.....nape kalau pompuan x menarik..x HOT...x cantik...x bernafsu la lelaki tgk ek?....
selalunye pompuan yg terkena isu x HOT x cetus gairah ni adalah seseorg yg berbadan gemok........sian tau org mcm ni (aku la tu).......cube la bayangkan.........lagi byk lemak die...die lagi seksi n lagi gairah lelaki tgk...kan???... x de la pompuan gemok rase mcm rendah diri..rase hina..!!!!
akhir kata (wah mcm karangan UPSR lak) tepok dada tanya selera....!!!!! suke si solid molid ke suke si gebus2....???

nota: sume subek diatas adalah tiada kene mengene ngan aku ye................wpun aku kategori gebus2......hikssss!!!

No comments: