Monday, November 5, 2012

bila hati dah terluka

arini tajuk memang taching abis...bukan nak mengadu domba...bukan jugak nak meraih simpati... tapi ini luahan hati diri aku sendiri....
kalau dah rase menyampah...dipersilakan nyah berambus dari sini...
 
aku....kalau sayang ngan seseorang....memang sayang abis....caaaakaaap je la ape2 pasal orang yang aku sayang tu...aku akan tolak tepis ke tepi...walaupun memang benar orang yang aku sayang tu sangat 'jerk' orangnya....takpe demi kasih dan sayang aku...aku turutkan.....
 
tapiiiiii..........kalau orang yang aku sayang...atau lebih tepat lagi....orang yang sedang cuba aku sayang.....buat hal...buat tahik....mengata aku di belakangan aku.... memang mintak maaf la....awal2 aku mintak maaf...kau tidak akan tersenarai dalam lingkungan orang yang akan menjadi kesayangan aku....ye aku memang keras hati....
 
p/s : sekian entri emosi....jangan tanya siapa...sebab die tahu die siapa....

No comments: