Thursday, December 23, 2010

aduh.....x best la.....

hurmmmm...asben aku xdak....die kene g outstesen kat melaka....kat perkampungan Portugis......biase le org2 sane....agama lain dr kite...tp rupe seakan2 kan....dugaan besar utk laki aku tu...kene jage serba serbi..kene ingat la yg die tu dh berbini n bini die ni x rela dikongsi...bukan nye ape....aku xkesah la die nk outstesen ke mane pun kan....dh keje die mcm tu...cume takut niat die termelencong ke tmpt lain...pompuan jaman sekarang ni bkn pilih sgt..laki org ke tunang org ke...boipren org ke...sume dieorg kebas....takut la laki aku tu beralih arah kan...(husishhhh nauzubillahiminzalik)..mintak dijauhkan...YA-ALLAH kau perliharalah iman suamiku disana.....amin!....bukan la aku curiga pd kesetiaan die....die tu lelaki...haihshhhh...mcm2 mende xelok yg terlintas dlm pale isteri die ni...................
tp paling x syok ialah.....tido mlm aku tanpa bau suami aku tu....rindu ngan bau die tau....rindu ngan bunyi 'kechak..kechak' die tu..........hahahaha..kalau die bace mesti die memongoh (read: marah)......hahahaha.... lain mcm bebenor rasenye bile tido laki xdak....selalu pepagi seblom g keje...seblom bangun mandi...alarm dh bunyik..still guling2 lagi sbelah die..kacau die tido...hug2 skit..kiss2 skit....baru bleh nk g mandi...skarang bangun...................huhuhuu.....xdak sape..........!!!




yang paling teruk sekali ialah..........................................................................
.
.
.
.
.
.
.

aku xdak kawan nk GADOH!!!!!!
itu la kawan gadoh aku....wennnnddddduuuu dieeewwww!!!!

No comments: