Tuesday, December 14, 2010

pelis la paham perahsaan fomfuan lain..fomfuan oiiiii!!!!!

aduyaiiii... ni cite semlm...
sedih aku tau.....mmg la niat ko tu nk bergurau...tp tlg la tgk gurauan ko tu boleh g tahap mane kan..???
dh la mlm kelmarin nye dok merembes air mate seorang diri time tido.....pg tu kat opis ko nk ckp mcm tu kan...kang aku saound ko kat situ kang...ko kate aku sentap lebih..mule la nk bermasam muke...aku dh la malas nk masam muke ngan org.........duk keje satu opis....jgn la tny aku or komen pasal soklan sensitip tu... bukan aku yg mintak jadi camni.......dh TUHAN tentukan aku begitu...siapa aku atau ko nk mempersoalkan ketentuan DIA........huh...aku redha la ade membe 'taro' (read:mcm) ni......ko xtau ke behtape aku sedih... tolongg la lain kali jgn ckp cmtu kat org lain....ko taktau ape perahsaan org tu seblom ko komen kehidupan die...sian aku..........aku lagi sekali si gemuk yang malang...............
(sedih tu sedih jugak...lurah dendam tetap mantop!!!)


No comments: