Tuesday, December 28, 2010

say.....go to HELL.......

hurm...aku ingat hari ni nk masokkan entri pasal aku g melaka tu...tp semlm dpt msg from 1 of my fren... yang mengatakan aku telah mendapat kutukan menyakitkan hati dr kwn (layak ke aku panggil kwn) aku yg lain (kwn opis ok)...
(amboi sedap hangpa mengutuk aku noh....hangpa tu keja dh baguih sgt ka....yg had tua kerepot pon sebok lagi nk menyebok hal org muda....yang mude belia apatah lagi....sebok ja hangpa noh.....puas noh kutuk aku..........apa lagi tpon JPA tu..suruh dieorg tukarkan aku kat tmpt lain..hanpa x la menyampah dpt pegawai khidmat pelanggan mcm aku ni...senang jugak keje aku..xyah buat surat menyurat nk blah dr tempat ni........)
esok2 je la ek aku buat entri best pasal aku ke melaka tu...........bile mood mari la.....
for those yg suke sgt amik tau pasal aku tu......haiihhhh...aku layan kang..BP aku mencanak2 naik...aku buat derk kang.....korang menggile kutuk aku.....heeeeee...mmg gile LOW MINDED la korang ni....aku x penah nk amik tau hal peribadi korang tau....kalau aku tau pun x jd bahan aku umpat keji pon....mmg mcm SIAL la perangai korang ni.........jgn smpi aku membenci korang tahap DEWA.....heeeee menyampah.......... SSSSIIIIIIAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: