Saturday, May 7, 2011

serabut...emosi...jahat....menjadi satu!!!!

hola uolsss...alang2 aku kene keje arini....hari sabtu ye....aku online le sekali.....sesi pendaftaran pon dh settle...kalau agak2 peserta kursus yg dtg lmbt lps kul 10....mmg xkan dilayan ye....mentang2 free ko buat sesuke hati ye....kalu berbayar kompom gelabah tahap gaban....erk....bukan nk cite pasal keje aku ye....sebelum tu nk mintak maaf la kt pembaca yg menanti2 kan kehadiran entri baru...mmg hampess ye aku ni semenjak 2 menjak ni....bz yang amat...bukan merungut....tp nk bgtau kenyataan...xsempat nk buat entri baru...gambar2 terkini dh basi dlm kamera kompak aku tu...
dlm mase yg same byk mende yg berlaku lately...yg gembire...yg sedih....yg menyakitkan hati...sume aku simpan dlm jiwe...nk bgtau direct...byk hati nk kene ambil peduli...tp aku ni jenis muke trenperen...kalau benci terserlah di muke..kalau suke terpancar di muke...so kalu aku simpan dlm hati pun...org leh nmpk.... mcm mane nk buat ntah aku pun xtau...nk buat selambe je...mmg x dpt la....kene pki topeng muke senyum je kot....haihhhh...xtau la....nk harap org paham aku...pon mmg x la...balik2 aku jugak yg salah....ye la sbb....muke aku ni muke jahat...muke org lain muke suci....so yg jahat dan salah  harus la...aku.....dh la uolssss....nk tulis lebih2 kt sini kang....katenye blog ni public...sume org bleh bace....so kpd pembace sume...mane yg kenal aku....tau la...mcm mane aku ni sebenarnye....yg x kenal aku tu....kaji la aku seeloknye...kalau x kuase nk kaji aku...shadap n blah je.....
ok dh semakin emo ni....aku ciaooo dulu...seriau jugak duk opis sensorg ni....ok bye...

p/s: minggu depan mmg xde entri ye...sbb aku kene g kursus kat INTAN BUKIT KIARA...jd jgn merindu........bye!!!!!!!!

No comments: