Thursday, May 19, 2011

trauma yang melanda...........

hola uolsss....
hari ni nk hapdet entri pasal isu umum skarang.....
dh lame nk hapdet pasal ni....sbb dh berhari2 dh nk cite pasal mende ni....asik x jd je...byk sgt aral melintang..mmg langsung xjd la.....
kisah nye ialah kes simbah2 asid ni....ape kes la mamat ni...suke main simbah2 asid....agaknye suke kot dgr org dok jerit2....mmg kes ni tgh melanda kawasan lembah kelang....risau siot....dh la laki aku p outstesen ni...sbb yang menjadi lagi takut tu...die x de MOTIF n xde target...target die cume PEREMPUAN...xkesah la pompuan tu bini org ke...mak org ke...anak dara ke...janji PEREMPUAN...kanak2 aku xsure la plak....tp kalau diikutkan mangsa sehingga mangsa ke-23 tu adalah PEREMPUAN....hok yg last tu siap anak polis bukit aman lagi...sekarang ni...mangsa trauma...takut dgn bunyik kenderaan...takut dgt bunyik moto menghampiri...even bunyik kete....tp nasib la kecederaan die x parah...sbb aku tgk elok je muke die mase die kuar tibi tu....tapi....nasib kite sendiri kite x tau....tp mengikut  lakonan semula mangsa tu...die kene time die dlm kete...maybe tgh berenti tunggu trefik lite or tunggu nk masuk simpang....tetibe dtg satu moto...potong die sebelah kanan...n curahkan asid kat muke die....seriau gak aku....dh la aku sekarang single driver....suke bukak tingkap...bukan sebab suke hirup udara segar woiii...sbb nk save minyak kononyeeee...almaklum la....minyak mahal.....takut jugak kan...sebabkan nk save minyak...muke aku yg sedia ade NAN HADO ni bertambah HUDUH....naye je kan....aku tau laki aku risau sgt....sbb aku keje berulang jauh....haihhhhh...bile nk dpt kuaters ni....tekanan tul la....ni pun kerajaan x nampak lagi....dh la suruh laki aku p keje luar selalu...tinggal bini di rumah...pastu....x bagi kuaters....eh ape kene mengene kan.... GILO!!!!....baiklah mulai balik keje arini aku akan bukak ekon...dan tutup tingkap demi keselamatan aku....yeay....syg u jgn risau ok....I'M A SURVIVOR!!!!!...what...?????


bayangkan...muke lawo ni...kene simbah asid....nayo!!!!...pls ignore kaki yg besar itu....sekian!!!!
p/s: dh ramai sgt org gile kat mesia ni....iskkkk!!!!!

No comments: