Monday, March 18, 2013

siapa kata lelaki luaran nampak macam batu tak romentik (cakap gaya che lah..muahaha)

hihihi...kompom balik umah petang karang aku akan ditazkirahkan oleh husby aku...sebab buat entri pasal dia....lantak la...gesel-gesel karang ok la dia....matik!!!!

laki aku tu...nasib baik la dapat aku...kekadang je aku menggedik nak perhatian lebih...bila die buat donno je ngan aku...selalu aku claim dia tak sayang aku...selalu aku claim dia ade perempuan lain...singkat gile pemikiran perempuan bergelar isteri kan...dia salu marah aku...die kata jangan cakap selalu...sebab kalau asik-asik cakap mende yang sama...nanti tuhan makbulkan....heeee tak mau aku!! nauzubillahiminzalik...tapi aku sebenarnya kenal laki aku tu siapa...saje je suke2 nk serkap jarang dia...muahahah...

laki aku adalah lelaki yang dikategorikan tak romentik...dah la tak romentik...suke buat macam takde perasaan...kalau aku merajuk...bukan tau nak pujuk....dia buat bodoh je...sejak dari zaman bercinta die mmg mcm tu...sudahnyee...ku pujuk la hatiku sendiri...ewahhh...kekadang rase malas nak merajuk..takde pekdah sungguh sesi merajuk2 ni...begitu lah jugak kejutan2 kate org putih serprais...tak de maknenye die nak serpraiskan aku...dulu time bercinta...takde nye tetibe nk serprais bg bunge takdenye nk serprais anto bunge ke ceklat ke...bebear ke kat opis...harapan la...buang tebiat sngt kalau die buat gitu...

mase time anniversary kawin kiteorg yang pertama...die nak belikan hadiah...jam tangan...takde lah sampai nak jenama 'jurulatih' ke ape..jam biase2 je...bukan tau nk serprais....di bawak nye aku dr kedai ke kedai...dr selayang mall sampai la ke pertama membawak ke sogo sampai ke sungei wang...die suruh aku pilih sendiri...katenye hadiah anniversary...FAILED sungguh!! dah kate hadiah...sikit pon aku tak kisah macam mane rupenye...ape pon jenamanye...beli je la...bungkus dan bg kat aku...dh jadi serprais...tapi takkkk!!! die suruh jugak aku pilih...hahahaha...kelakar plak kekadang aku rase!!

tapiiiii..pagi tadi sungguh tak aku sangka....mase on da way aku nak pegi opis...saje la aku check hp aku...tentibe nampak ade msg dr laki aku...aku trauma skit kalau dpt msg pepagi subuh dr laki aku ni...pikir yang tak elok je...nauzubillah!!! bace2 msg...lega!!! senyum aku melebar sampai ke telinga!!! dalam msg tu die kate die ade letak brg dlm henbeg aku....aku korek2...(almaklum la...byk khazanah dalam henbeg aku ni..pensil box je ade dua...ko mampu...budak nk peksa SPM pon tak macam aku..muahaha)...sekali aku jumpe kotak asing dalam henbeg aku...jeng..jeng...

laki aku bg aku jam tanga weiii....aku tak kisah la...jam tu die beli ke die dapat ke...tapi kegigihan dia yang aku kagumkan...jenama pon aku tak kisah...walaupun die beli jam seploh ringgit kat uptown tu..sikit pon aku tak kisah....janji...cara die nak bagi aku tu yang penting...ada elemen SERPRAIS di situ...aku teruja...aku teruja!!!

p/s: harap2 lepas ni kasi serprais lain plak...tentibe bangun pagi ade set barang kemas kat meja solek...wahhhh!!! berangan la dulu....insyaALLLAH!!! 


No comments: