Monday, January 3, 2011

1st entri in year 2011...........

hoohoho.......salam.......
ini adalah entri pertama dlm tahun baru iaitu tahun 2011....ingat nk hapdet blog ni on 1.1.11...tp almaklum la ...aku ni mane la ade broadband ngan laptop...mane la aku nk ngagau cr WIFI sume kan..so gune je la harte bende kerajaan ni sepuasnyeeeee!!!...nk gune tenet opis kene la..tunggu masok opis...so baru la ari ni aku hapdet blog yg nan ADO sgt ni...................
harapan aku utk tahun ni adalah.....semoga aku ngan laki aku tu dikurniakan dan dilimpahkan dengan rezeki dan kesihatan yang baik....semoga cinta kami terus mekar sampai ke akhir hayat!!!......kpd silent readers (wah ade ke..???) follower2.......aku doakan korang sume.....selamat menjalani kehidupan dgn lebih baik lagi pd tahun 2011 ini.........semoga tahun 2011 ni menjadi tahun yang terbaik dan sgt bermakne buat kite sume........owh entri pasal sambutan nu year ngan holiday bajet rendah kami...aku akan buat di lain entri...entri kali ni kasi la chance kat aku nk merapu.........huhuhuhuuhu....
bile mengimbas kembali tahun 2010 byk sgt mende dan peristiwa yg berlaku dlm kehidupan aku.........ahhh selalu org kate...jgn pandang belakang...never look back!!...tp tanpa pengalaman semalam.....kite sume x kan mejadi diri kite yg sekarang ni.....
yg paling ketara adalah......dulu2 waktu anak dara (dara ke...???).....aku salu ckp ngan kwn2 aku..ngan sape la aku kawin ni...ade ke org nk kawin ngan aku ni...???...mcm mane la ghupe laki aku ni...n xsangka....tanpa aku duga aku dpt la rase pengalaman berkahwin......bukan atas pilihan keluarga......atas pilihan aku sdr...xsangka la aku kawin ngan mamat tu......aku ingat nk kawan bese2 je ngan die...tapi nk buat mcm mane?....dh tertulis di loh mahfuz...aku kawin ngan die..........so pd 8 MEI 2010..sah la aku menjadi isteri die dgn sekali lafaz..(terer ko syg!!!)............

tu la ghupe laki ko...!!!!


sekarang ni kitorg berdue hanye mampu berdoa dan berusaha...agar kitorg dikurniakan pulak keturunan/zuriat.......semoga tahun 2011 dpt membuatkan aku merase menjadi seorg ibu plak...terrrrrriiiinnnggggiiiiinnnn rasenye nk rase pengalaman mengandung....melahirkan......membesarkan baby tu......semoga dimakbulkan!!!!!



owhhh...teringin posing begitu dgn laki ku..........



opsss nampaknye ciri2 kemerapuan tu dh makin ketara..baik la aku mengundur diri utk entri pertama di tahun baru 2011 ni......hope u guys having a wonderful nu year!!!! HAPPY NEW YEARRRRRRR (evendo dn terbasi 2 hari okiesss).............ciao!!!!

No comments: