Tuesday, July 26, 2011

ragam manusia

hai uolsss...
mcm mane uloss hari ni....aku..????? pilu ye....
laki aku dh p outstesen buat sekian kalinye....sebabkan die dh di'kick' dari team layar bestari (bagus jugak tu) so skang die buat keje2 pemasangan PA je la....kuar kejap2 je...xde la 3 minggu xde kat umah mcm dulu2...pasai ape die kene 'kick' pepandai la korang kelebet entri aku hok lame2 tu...ade cite pasai tu....
so ari ni laki aku akan ke kedah...sebelum tu die kene buat di kl sentral....ntah perasmian ape ntah...ade kuar kat tibi iklan mejelis tu....xingat la aku....
jadinye ari ni aku kene tinggal la....alah dh biase....cume xbest tu masih terase....pulak tu sebelum2 ni banyak plak masalah2 yang timbul....xpuas hati disitu sini...kekadang rase menyampah nk hidup dh...tapi bile tgk bahu kiri...rase takut plak nk mati....ye la kan....DOSA bertimbun kauuuuuu!!!!....xsempat nk TAUBAT NASUHA.... nak x nak kene redah jugak kan....penat nk ikut ragam manusia.....ni...ragam org sekeliling...setiap satunye ade je ragam masing2...ragam laki....ragam org tue...ragam adik beradik...ragam sedare mare...ragam kawan2...ragam bos2....ragam org yg kite xkenal....semuanye tu buat menambah stresss....susah la....kekadang terase mcm apsal la asik2 aku je yang nak kene ikut ragam dieorg ni sume....padahak....dieorg pun kene gak ikut ragam aku jugak.....sekali pening plak aku buat entri ni....malas dah nak tulis ni...makin tulis kang...makin terserlah plak..ketidakpuasan hati aku.....chau dulu...sat2 lagi aku tulis entri lain plak....gambo dh beratur tunggu nk kene upload tu....babai....


nampak je sume senyum...mcm sume ok...tp dlm hati tu tersirat bermacam2 muslihat.....ni la yang dikatakan ragam manusia.....


p/s: asik2 aku...asik2 aku.....cube korang plak kene 1 hari......amacam....??

No comments: