Wednesday, July 13, 2011

senang jage....x susah.........

hola uolss...
sekali lagi hari ni tenet opis mcm hareeemmm....susah la....masalah ape ntah...takkan aku nk pakai BB kat opis ni...bukan deme bayorkan utk awok pon kan...bukan nk berkire....tp kene jugak berkire sbb dieorg pun suke berkire bile aku buat claim...hahaha....sebenarnye aku nk cite la....pasal laki aku...(hukhuk...semlm die dh sound aku...nape nk cite pasal die...apsal x cite pasal lain..) huisshhh xbest ar cite pasal lain...kang cite pasal lain...ade je yg terase...siap unfriend kat FB....cite pasal politik kang...kene rigap (read: tangkap) pulak...susah benar....cite pasal laki sendiri lagi senang..kalau laki majuk ke mawrah ke bleh pujuk bleh belai2...kan....oleh yang demikian aku akan tetap cite pasal kehidupan kite berdue....
berkenaan dgn tajuk entri di atas....aku nk setori la....pasal laki aku ni...orgnye simple....xcerewet...x menyusahkan aku langsung....x byk bunyik....kirenye senang nk bekerja sama la kan...ye la...dpt bini byk ckp...cerewet....a bit BOSSY..and a bit PUSHY (a bit saje)....hiks....tu la org kate kan...kalau laki jenis pendiam...bini jenis 'popcorn'...dpt laki gelepar...bini la yg pendiam nye...mcm tu la....so...sepanjang perkahwinan aku...aku rase aku dh dpt laki yg terbaik...bukan ape...die tu...paham perangai aku...memahami..kire bleh give n take la...semoga ianya berpanjangan la (insyaALLAH)...kalau cite bab makan....lagi la senang....katenye org dh biase hidup susah..mkn x berkire langsung....kalau dtg malas aku...die mkn megi pon xpe...bukan setakat tu...kalau die nk makan nasik pon....xde maknenye die eksaited kalau aku masak lauk extravanganza ni...die lagi suke kalau aku goreng je ikan...pastu petik daun2 (read: ulam2) buat sambal belacan XPOWER aku tu....ko tgk la die mkn....mcmkan sedap nau!!!! aku plak yg xreti mcm tu..aku dh namenye org nogori sombilan kan...kalau x berkuah lauk nye...mcm xreti nk mkn...mesti nk berkuah2...pastu aku xreti nk mkn ulam2 ni....tp sebabkan sayang laki tu melebihi segalanye...aku belajar la mkn ulam2 tu...tp plg ulam pon aku mkn...kacang botol...kacang buncis...petai...daun2 lain blom try... kalau MALAS aku tu melampau sgt la...ajak die mkn kat luar pon ok jugak...kirenye die x kesah la...ikut mane2 kesenangan aku....tp semenjak duk umah sendiri ni...aku lebih suke masak kat umah....lantak la kan...lauk aku masak tu lazat ke hampess kan...aku nk kami berdue mkn bersame....senang hati bile tgk laki aku mkn lauk masakan aku.....rase terharu sgt.... hukhukhukhukhuk............................

ptg semlm aku masak ikan talapia masak gulai lomak cili api....tp tenet opis mmg mcm haremmmm...nk upload berjam2...malas aku nk tunggu...korang bayangkan je la ek....mencikkkk!!!

p/s: aku berjanji akan meng'improve'kan masakan aku...biar die asik terkenang je masakan aku bile die outsetesen...aku x main la nk kangkang2 nasik laki aku ni....SYIRIK dowh!!...xmo kawan ngan setan...seth tan aku nak...eh...??

No comments: