Thursday, September 22, 2011

stat dh hari ni

hola uolss...
lame gak ek tak update...gamaknyee seminggu sekali je aku update blog kesayangan ramai ni....(bluerkkk)... bizi sikit la...sebab mase bulan pose tu...buat keje mcm hape....skrang amekaw keje jadik bertimbun...so aku bizi la...supaye keje aku always up to date n ikut flow cantikkkkk jee......sape kenal aku...n penah keje ngan aku....tau la aku keje mcm mane kan...kan...kan....???? lagi kan aku ni dgn IKHLASS dan TAWADUKK nye...duk menjage laki aku yg keUZURan..bkn bermakne laki aku HAID ye....die sakit..kaki simen...tgn terpeleot skit.......sian ucuk2 aku......wakaka...(kalau die bace post ni blk kang mesti die sound aku....cissss)...

seperti yang korang sedia maklum...minggu ni merupakan minggu terakhir utk org buat open house....jemputan mmg byk la...x ketinggalan jugak yg menjadi tuan ghumah....termasuk la aku...mule asalnye mmg xde la plan nak buat ke ape....tp memandangkan jiran seblah umah merangkap staff satu opis ngan aku nk buat makan2 skit...nk jemput kwn2...(sebahagiannyee...kwn2 yg same satu opis gak...) xkan aku nk close the door plak kan....mesti dieorg pon nk dtg melawat umah aku jugak...almaklum la..umah sebelah2 benar...kalau kentut pon bleh dgr....tambah lagi ngan keadaan suami aku yg memerlukan sokongan moral dr kwn2 die jugak.....(hahaha...mesti ko marah kan syg...)...so aku pun buat la mkn2 skit...ajak kwn2 terpilih je (iye aku mmg memilih rakan2 ye...x masuk kapla aku kalu.....aku x hajak..lalalalala) dan sedare mare yg sudi hadir...

perasaan aku cuak gak ni....baru fes timer nak buat mkn2 ni..salu masak utk 2 org je...paling ramai pon masak kat umah kg....ade CIFU...xpe la....ni aku la nak terkangkang sorang2 kat dapor tu...mencabar nihhhh!!!...kang masak sikit...org ghamai la plak...masak byk...sekali xde org plak nak dtg...muntah plak laki aku nak habiskan lauk pauk nanti....huhuuu...AKU DALAM DILEMA.....takpe la kan...masak je la mane yg aku mampu...kalau lauk byk x abis...panggil student2 ni...berdudu la dieorg dtg.....hahahahaha....

so stat dah ni... balik keje kang....aku ngan sorang lagik member aku...akan menyemak di jalanraya malah akan menyemak di NSK selayang....(laki aku yg comel tu aku tinggalkan kat umah mak die...harap mak sudi babysit asben saye kejap ye...huhuhu) bersemangat dtg nak beli bahan2....sedap atau tidak masakan nye...lantak la...janji semangat yang dizahirkan berkobar2...yeahhhhhh!!!!..NSK selayang here we comeeeeee!!!!


mcm bangunan ape je kan....tp...harge murahhhhhh la skit dr hypermarket yg lain......biar jauh membeli...asal murah di resit.....hahahahahaha!!!!

p/s: sesape yg x menerime jemputan..sama ada secare lisan, bertulis, facebook. atau msg....dtg je la umah aku..kalau korang bace entri ni....anggap aku jemput la nie ek...daaaa!!!

No comments: