Tuesday, September 27, 2011

entri sekaligus la....

hola uolssss....
penat hari sabtu masih terase....lantai melekit masih terase......dh mop pon masih terase lagi..mmg nak kene mop 2-3 kali lg ni...aduyaiiiii....penangan buat makan2 ajak...sedare mare ngan kengkawan....seronot gile....fes timer buat ni...xsangka sambutan menggalakkan.....cuak jugak...kalau2 makanan x abis....tekak sape plak aku nak sumbatkan kan.....???...gamba mmg x sempat nak amik la....x menang tangan...manekan nak jawab telepon org x tau jalan...manekan...nak tambah lauk...nak layan guest....so snap2 picture ni mmg tak la kan...x hengat pon....ape2 pon time kasih la kpd yang sudi dtg...walaupun korang byk lg umah lain nak kene pegi...korang dtg la jugak umah kami kan..yang kate nak dtg tp xdtg...xpe la...maybe korang byk lagi agenda lain yang lg penting dr dtg umah aku kan...aku ni ape la sgt...hukhukhuk....kalau ade kekurangan..harap2 di maafkan la....almaklum la...fes timer....insyaALLAH kau pjg umo...ade la lg...tp kalau jadi buat utk next year ..aku ingat nak buat hari ahad la...sian plak yg masih koje ari sabtu tu (halfday) kan...dpt mkn sikit2 je....kalau aku buat hari ahad maybe korang bleh dtg awal skit kan...tp ade jugak yg dok mengata apabila  x dijemput....nak buat mcm mane...kat fesbuk ko buangkan acc ko dr frenlist aku ngan frenlist laki aku....no tpon mmg haram la nak bagi....bile x jemput mengata plak.....xpa la....kalau pjg umo aku jemput la korang lagi ek....mmg terlupe pon nak jemput korang.....
ni plak cite semalam.....temankan laki aku g PPUM...g jumpe pakar ortopedik....disamping nak bukak jahitan die....dgr je 'jahitan luke'...rase ngilu kan....tp aku tgk mase nurse tu buat...elok je muke laki aku....rilekk je...bile aku tny sakit x...die kate x...sebab ape...sebab nurse tu ckp...luke die cantik je cantum...luke pun cantik je...x berdarah...x menanah....kirenye kering je la....so bile nurse tu potong benang...senang je nak tarik....x melekat....keje nurse jd senang....laki aku pon x meraung x terlolong....so untuk itu...laki aku diberi cuti lg sebulan ye....aduiiii...parah kalau die duk rumah.....abis die salakkan ke tinge aku...kang sikit2 'bosan la yunk....jom p beli dvd...boring la duk umah je...rase lemah badan..bosan gile la asik duk terbaring je dari pg....'...macam2 tau...tu pon dh pasang astro....punye la xnak kasi die boring....xpadan ngan sakit kaki...nak berjalan jugak....tu pon nak bwk kete..konon...kaki die dh okey skit...kompom bwk moto die plak...sib baik jugak moto tinggi...kalau moto ex5 aku rase dh pulun ke hulu ke hilir dh tu...tu la dulu mase kene outstation memanjang...merungut...sekarang rasain duk kat umah....memboringkan diri....(jgn marah ar abggg...xcomey nanti...meow..meow...hahahaampeh)
ni plak cite sat2 td...aku ni sebelom nak memulakan keje kat opis...aku suke blogwalking dulu (dimanakah ke'barokah'an kerje ko ni...??)...singgah la kat satu blog ni....aku ingat aku je meroyan bile nengok cite 'tahhajud cinta' tu...rupenye ramai ye....tensi je tgk ustaz shauqi tu...hari2 dok nak pulon bini bongsu die tu...bile bini die xmo bg...macam2 la hadis sunnah Rasullulah sume keluar...kalau aku la jadi gitu....haishhh (xmo la ltk opinion aku kat sini...nampak benar jahilnye aku...biar la aku mengumpat ngan kwn2 opis je...silap2 kang..aku tulis kat sini...ade plak...para2 ulama bace plak...mampos plak aku kene sekolah kat sini...)...kire nye korang tgk la sendiri...korang nilai la sendiri...mengikut tahap pemahaman korang...aku mmg x paham la...yang aku paham cume la...kebebasan utk diri aku sendiri....sebelom kene jadi bini bongsu tu ...aku lari je...agak2 dh reda kes tu...aku balik la kampung...mintak ampun maaf kat mak bapak aku....itu kalau aku la....ntah la x reti nak kate ape...takut org salah anggap plak ngan pendapat aku...korang tgk je la...ari jemaat nnti kul 9pm...(wahhhh siap promote)....


ni satu hal lg buat tekak aku loya btol pg td....menyampah YA RABBI tgk gambo2 kawin si memek ngan NH tu......hishhhh...dah le kene tangkap basah....kawin nak grand2....yang tukang seponser pon satu...seponser la artis yang elok2 skit....ni seponser artis yang ntah hape2...berlakon xde la tahap first class.boleh dikire ngan jari berape kali je si memek tu jadi heroin..(ke nan hado) yang si NH plak...xpadan dgn nak botak dh...dh la nafkah kat anak2 xbyr...ade hati nak berbulan madu kat paris bagai....geli ketiak aku.....mencikkk.....


ok la tu je la utk harini...royanan akan dibuat lagi...esok hari kalau sempat dan ade mase la....ni ha..tetibe je byk keje....x elok merungut kan...kang x 'barokah' pendapatan yang aku dapat kang.....so tata korang...minggu ni aku happy sgt...suke tgk kwn2 sudi dtg umah aku...n makan makanan yang aku masak sdr....x sia2 bersilat sorang2 kat dapor smpi pukul 2 pg.....terima kasih semuaaaaaaaaa!!!!!!

p/s: ikhlas atau x....ramai yang kate laksa aku buat sedap...yahuuuuuuuu!!!!!

No comments: