Tuesday, September 18, 2012

baru 3....

hola....baru 3 entri tahun ni...
gilossss....dgn masalah security tenet kat opis lg...dgn blog yg problem lg...dgn kemalasan penulisnye lagi...so ending nye....baru 3 entri utk tahun ni...gile...ntah2..nuffnang dh delete blog aku...huhu...
nk buat mcm mane...tahun ni...idea x mariiii le....padahal byk tu nk tulis....masalah jiwa lara...mende 2 kelakar...hahahha...eh sendiri tulis sendiri gelak...memang gileee!!
 
hari ni laki den pegi kursus...kursus ape ntah...die sendiri pon xtahu...bile aku tanya...pegi la sayang...janji ade le mende ko nk tulis dlm SKT nnti...dahla bukan pekerja kesayangan...kang xpasal2 bahagian kursus ko dpt KOSONG...jauh la tu kursusnyeee...CHERATING ko...kaye le kementerian die...kalau kementerian aku...balik2 tepeng...balik2 tepeng...dh la aritu mase aku g kursus kat sane dieorg kate ade POCONG...sib baik aku kuar jenjln pegi pekan tepeng....heeeee...kalau bleh xmo le g dh...kalau pegi pon...nk request duk hotel...wahhhh..mampu sgt!!...
 
kalau p kursus tp tempat jejauh n best kalau ade hantu pon xpe...hahaha...stetmen apekah..??? tapi ye lah kan...kalau p kursus jejauh..nk2 kat tmpt org..best la skit....contoh mcm org sabah/sarawak dtg semenanjung....org semenanjung g sabah/sarawak....tp kalau setakat gred 1-17..mmg ssssuuuuuusssssssaaahhh ya ampun le ko nk pegi naik kapal terbang2 ni...tu la balik2 pegi tepeng...balik2 pegi tepeng...menyampah....!!!
 
so mlm ni..haku tinggal le sensorg mlm ni....xde org nk rebut tivi...xpayah nk pening2 nk masak ape2...so mlm ni bleh tgk tivi sambil iron baju keje utk minggu2 berikutnye....(kot rajin le..huhuhu) haaa...pasal tinggal sensorang ni...aritu uwan (read:grandma..wakakaka) aku ade le tny..sbb kan aku salu kene tinggal....bile laki aku p outstation kan...
 
uwan: long ko x takut ko tinggal sensorang..??
aku: nk takut ape..? rumah org keliling..
uwan: yo la...kot ado orang kotuk (read:ketuk) totongah mlm...??
aku: sape lak nk ketuk...kalau ade org ketuk jugak...bace je la ape2 yg patut (dlm hati...kuang ajaq la org tue ni...menakutkan haku....)
 
pesyen umah aku ni...grill ngan pintu umah ade gap..kalau ade org ketuk...aku xkan bukak sampai sudah la...mane tau kot nang nak ke yg ketuk....tp apehal nk ketuk umah aku...ketuk le umah me kelate seblah tuuuuuuuuuuu!!!!
 
hee...tetibe rase takut...nk naik lif lg...hamaigot...!!! kang dgr plak org nyanyi lagu..
 
 
~enjit..enjit semut...sape sakit naik atas....~ terkincit aku dlm lif tu nnti....arghhhhhh!!!!!! (larik sambil tarik rambut)
 
p/s: tetibe rase takut nk balik umah....dem!!!

No comments: