Friday, January 28, 2011

hari yang dinanti telah tiba..........


yeay..setelah berhempas pulas selama 2 minggu..menanggong rindu dendam yg mendalam....akhirnye sang suami akan kembali ke pangkuan si isteri.........
yesssssss u olsss...laki aku balik ari ni...Ya-Allah...betape aku rindu la kat mamat tu.......gile ko sejak kapel pastu kawin bagai..mane penah x bersua muke sebegini lame...rindu gile babisssss la.....kalau korang dh kawin sok (sesape yg blom kawin la kan)........tau la mcm mane perasaan nye.........tu blom lg dpt laki yg meroyan lebih dr korang......aku bukan la nk koya sgt.......aku pun xtau la di mane tarikan aku ni...ye la... korang sedia maklum kan..aku ni mcm mane...gemuk...ketulan lemak2 degil disane sini...ade jugok la org2 nk ngorat.....(erkkkk mcm stetmen org perasan plak di situ)....itu pun laki aku meroyan....aku p anto kete kat carwash...die risau...takut aku kene ngorat...katenye....aku kuar sopink sensorg...dok tny bile aku nk blk....syg bebenor gayenye laki aku kat aku kan.....
haihhh...ape2 pun aku mmg bersyukur sgt...laki aku ni syg sgt kat aku..aku berdoa sgt yg laki aku akan syg aku hingga ke akhir hayatnyeeeee.........
ape2 pun...aku xsaba nk tunggu laki aku call n suruh aku pikap die.......
windu woiiii!!!!!!!!!!!!

No comments: