Monday, January 17, 2011

perempuan....

hurmmm........perempuan...sume org tau ape tu perempuan kan....(ngok ngek la x tau kan..) ade bermacam2 jenis perempuan...(mcm kueh plak)....tapi meh sini aku nk elobrate (eh btol ke aku eje tu)...beberape jenis pompuan yg aku rase sgt annoying dlm hidup aku.......

PEREMPUAN PERAMPAS!!
aku ni adalah pembaca tegar beberape blog...pg ni tadi...aku bace la blog ahkak cikgeligeli...huuiiiii seriau aku bace...die ade buat entri pasal satu perempuan ni yang dikenali sbg pisang..sbb muke perempuan perampas tu mcm panjang pastu dagu melentik(eh btol ke ayat tu..???) ala muke mcm chef wan tu...die dh rampas laki org..pastu selambe je si pisang tu leh wat blog pasal kebahagiaan die ngan laki org tu....siap buruk2 kan la ex wife laki tu....kalau la iye pun si pisang tu berade di pihak yang benar...x perlu kot die nk buat entri pasal keburukan ex wife laki tu...dh la muke si pisang tu mcm ape je...x cantik langsung...itu namenye perempuan x sedar diri...kalau la si laki tu hensem ke kaye ke ade la kan alasan logik die nk ganggu gugat or rampas dr si ex wife...ni dh le boroi..gendut...rasenye keje biase2...keje swasta mcm si pisang tu jugak...bleh die g rampas...siap ade dinner meraikan penceraian laki tu ngan exwife die...ape punye perempuan la....dh la org tu dh ade anak2....
heee terus kau teringat kat laki aku yg jauh di perantauan tu (padahal johor je)...x sanggop aku rase laki aku dirampas...bukan pakwe woiii ni dh jd laki yang sah di atas kertas dan dh diikat dgn doa selamat dunia akhirat....bukan senang2 je nk bg kat org lain....aku blom bersedia kot...nk menghadapi gangguan dr org ketiga...kekadang aku rase org perempuan yang kene tinggal ngan laki sbb perempuan lain ni.mmg seorg perempuan yang tabah...apatah lagi dh bergelar ibu kpd anak2 dieorg...alahai.... dan membuatkan aku bertambah menyampah ngan si pisang tu bleh plak die nasihatkan perempuan kat luar ni..supaya pepandai jage laki...mcm la die kawin dh berpuluh2 tahun..hallloooo!!! makcik kalau dh kawin 30 thn tp laki ko dh gatal k^^e nk kawin lain die kawin jugak...
terus aku anto msg2 meroyan kat laki aku....yg laki aku ni pun bleh plak die tulis kat komen FB die...kalau die g jauh diperantau 2 thn die nk tambah cawangan...lagi la TERJOJOL bijik mate aku bacenye........trus aku anto ayat2 power pd die...die tu bukan bleh gurau2 nk test2 market ke ape  ke..silap2 jd lain.....(blog lame aku ade cite mcm mane gurauan laki aku nk ngorat aku je..main2....trus jd smpi ke jinjang pelamin..) kalau die bergurau ngan perempuan lain....pastu gurauan die jd kenyataan...x ke naya akuuuuu!!!!!!
erk..bile aku google taip 'PEREMPUAN PERAMPAS' siti nurhaliza dinamakan perempuan perampas no.1...so si fasha sandha tu no.2 la ek....so si muke mcm pisang ni no.3 la kot...hahahahahhahaha..eh..memey plak no brape??????
haa...bygkan la orgnye ni..bentuk mukenye...cantik kahhh...???


mr.GOOGLE kate ni perampas no 1..huhuhuuh...

perampas paling femes!!!!

hurmmmm...same la deme ni sume...hakhakahakhak!!!




PEREMPUAN X DE ADAB
hoiiiii...hok ni la....heeee mmg xtau dh nk buat ape....annoying nye la.....kalau die nk jd annoying sensaorg x pe la...ni di ajarnye anak2 pun jadik annoying....heee tlg la.....ape la yg perempuan tu ckp kat anak die kan...ape jenis ibu la kalau ajar anak mende2 yg xelok..kalau ko dh suke kat org tu xyah la ko nk suruh anak ko xsuke kan org tu jugak kan...bukan aku je kene...aku rase jiran tetangga die pun kene..sbb aku penah dgr die kate die menyampah tgk jiran die yg si A tu la yg si B tu la....ade ke patot ajar anak mcm tu...haihhhh...menyampah gile aku tgk muke sedare perempuan aku yang sorang ni...dh la umo tu dh 3 series tp perangai mengalahkan budak belasan tahun,...kekadang aku rase die tu x matang lagi kot...anak dh berderet...pelik aku...ape yg die x suke kat aku...aku pun xtau...tp ADE AKU KESAH!!!!...ko xsuke ngan aku...boleh ke dulu time bebaru nk kenal aku salam perempuan tu..die palingkan muke kat tmpt lain...x ke siyal namenye tu...itu la kali terakhir aku salam die...pegi mampos la...aku pun xde hingin nk salam ko la perempuan...aku salam sbb aku dtg umah ko...adab bertandang umah org salam la tuan umah dan seisi org dlm tu...bukan salam yg plg tue je...mazhab mane la korang blaja hormat-menghormati ni...masok umah org buat2 la beradab skit....bukan nk masok jamban byr 30posen ko bleh nk buat selambe...aku xtau la nape...tp ade la 2-3 org perempuan2 kat kutub utara ni yg berperangai mcm tu...nape ek...mmg adat dan budaya org sane ke...haihhh...kang aku ckp mak bapak dieorg x ajar..rase mcm aku plak yg x beradab...pade aku biar la pakaian terdedah nmpk lutut..berlurah bagai....tp tau hormat org yg lebih tue...tuan rumah...sedare mare...adik beradik..aku x kesah...dari bertudung litup tp adab zero...
baiknyeeee bertudung litup...tp adab sopan...ZEROOOO!!!!

PEREMPUAN MEROYAN...
ini adalah aku...sebab laki aku outstesennnnn...lllllllllaaaaaaammmmmmmmeeeeeee ggggiiiilleeeeeeeeeee...2 MINGGU...owhhhhhhh mcm mane buat bese2 ...mcm xde pape....pandang kiri nmpk kelender...pandang kanan ade kelender...depan blakang sume ade kelender...bukak pc ade kelender...bukak laptop pinjam ade kelender...tgk henpon ade kelender...uwaararrrrgggghhhhhhhhhh!!!!!!! aku rindu laki aku wehhhhhhh!!!!!!!
perempuan yang merindui lelakinyaaaaaa...AKUUUUUU!!!!!


No comments: