Monday, January 3, 2011

hati yang terkecik..........

yup........mmg aku sedang berkecil hati...(wah...azam tahun baru..nk memperkasakan bahasa melayu)....dgn seseorg.........sgt berkecil hati.....kenape harus membezakan antara aku ngan yg lain...ape lain nye aku...ape istimewanya org lain...hurm.....kalau aku cite kat org lain...evendo laki sdr..pasti yg salah aku jugak...so mcm mane nk kongsi ngan org lain....daripada...dah la kecik hati...org plak blame aku...baik aku simpan je sdr... harap2 aku ade good reason..bile laki aku tny...pasal mende ni....malas nk semak kan pale org lain sbb keemoan aku ni...kalau BP aku naik..aku mkn la ubat doc bg rajin2....sib baik doc ade bg ubat utk stabilkan BP....haihhhh..........bile la perasaan ni akan berakhir........rasenye selagi hayat dikandung badan kot... semoga ALLAH memberikan aku kekuatan utk menghadapi mainan hati dan bisikan syaitan laknatullah ini... mungkin DIA sedang menduga kekuatan iman aku ( iye iman yg nipis ini).....DIA xkan duga umatNya jika umatNya x mampu menghadapinye......semoga tersirat kebahagiaan di sebalik kekecewaan ni......AMIN...
aku nanges jgn bgtau org okeyyyy!!! shushhhh!!!


p/s: entri insaf...sile maafkan entri keemoan ini....aku redhoooo!!!!

No comments: