Tuesday, January 18, 2011

bila rinduuuuu..........

ibaratkan ini mata aku....asik basah je la..
hurmmm...aku harap la...pembace setia blog aku ni x muntah ye...selagi laki aku x balik mmg mode begini je la blog maupun FB aku...mmg mode tacing je la..jwbnyee...maafkan la aku x biase idup tanpa laki aku di sisi...ntah la aku rase kali ni lain mcm la...maybe sbb lame sgt kot..ni pun laki aku dh warning..pasni ade kene g yg smpi sebulan....gile ke ape...??? ape aku nk buat kat umah mak die tu...dh la sebulan laki aku xde..kalau ade umah sdr..bleh la aku mengemas umah...dari berhabok smpi x berhabok...dr x berhabok smpi licin bersinar2 aku keje kan...org kate..kat umah mak mertue ko x bleh buat ke?... mmg la boleh...tp lain la rasenye....aku kalau mengemas...aku gemar seksi2...silap2 berkemban ngan towel je...tp slalu pakai...suar pendeks(plural ok)...singlet...xkan dpn mak mertue aku nk pakai mcm tu...dh la aku ade adik ipar lelaki yg sedang meningkat dewasa...kang...lain plak jadinye...blom jelingan mak mertue aku lg...haihhhh..susah la...kalau umah sdr senang..nk mengemas sambil bugil pun bleh....hishhh dh larik topik ni...
haaa...kalau aku pakai mcm ni x terjojol ke bijik mate mak mertue aku...

aku ingat mmg  kompom la nk samb stadi...tp aku nk discuss elok2 la ngan laki aku balik...mcm mane ngan perbelanjaan time blaja nnti...sanggop ke die tanggung yuran blaja aku stp sem nnti...duit aku nk buat assignment lg....sbb aku nk penohkan mase aku tu ngan stadi la...rejeki nk menimang cahaya mate pun belom ade lagi..boring!!!!..kalau aku ade mende nk buat...mungkin la aku kurang meroyan....kalau la katakan aku samb stadi time laki aku kuar outstesen bleh la aku fokus kat stadi aku 100%..kalau laki ade di sisi aku fokus 20% je la...sbb laki aku ade kan...???? nk layan die lagi...perut die kene jage...pendek kate keperluan zahir batin la aku kene jage...
aku mcm ni la....bile rindu aku jadi meroyan...nk buat ape sume x jd...dok teringat laki aku kat sane..ntah mkn ke tidak..ntah mandi ke tidak...baju die berbasoh ke tidak...ntah die dok berpeluk sakan ke ngan pompuan lain...mmg negatif je aku pikir kan...??? aku try la hindarkan all the negative thoughts....tp susah....
pastu mule la pikir...laki aku ingat ke kat aku...rindu ke die kat aku....mcm2 la yg aku pikir...
tu pasal la aku mmg kene carik mende baru....sementara blom ade anak lg ni...bende yg aku rase paling elok utk aku buat bile laki aku xde ialah aku samb je la blaja....sekurang-kurangnye tambah la pengetahuan aku... sekurang2 nye aku x boring la...bleh la aku meroyan kat mende lain...bleh aku aku rase mcm terkejar2 nk kene buat assignment...so aku rase mcm x cukup la 24 jam sehari...
ape lg yg korang rase aku patot buat...kalau dulu blom kawin bleh la pasang 2-3 boipren...so bleh kuar dating ngan yg lain2 tu...ni dh kawin X ELOK bebenor rasenye aku buat mcm tu....nk kuar ngan kwn2 pompuan lain mcm malas la plak kan...bile dh kawin ni trus jadi mcm 'homie' (read: terperuk kat umah )je...
hurmmm....susah jugak kan...laki keje kilang je...gaji mmg xpenah yg cukup..bile dh dpt keje kerajaan mcm ni pun susah jugak...asik kene tinggal je....tp aku nk buat...laki aku kuar utk carik rezeki...utk aku jugak....eh utk aku ke??....hurmmmm....redha je la.....

No comments: