Monday, January 31, 2011

hunny bunny moon yg sejukkkk..

yeay....asben aku suda pulang ke pangkuan.....
setelah asben aku berjanji nk bwk bini die yg telah die tinggalkan selama 2 minggu ni g bercuti...just spend time tugetha getha...tanpa ade gangguan dr jiran seblah....yess yg paling dekat n sejut...syarat en.asben... so ape lg...si bini gedik iaitu aku pun..suke la sgttttt!!!...bile asben aku kate..kite naik genting nk.....NAKKKKK!!!! jwpan aku...
sebagai bini yg bertindak pantas...laju je jari jemari aku menekan no booking hotel kat genting tu...so pilihannye hotel first world, genting...sbb dh penah pegi dedolu...dudududududu.............so dh tau condition hotel tu mcm mane kan....aku jenis x berkire sgt..janji...attach bilik air jamban...bilik air mandi...ade katil...tilam xde pijat...xde hantu...aku on je....
so setelah booking di buat n dh dibyr...aku ngan laki aku mmg dh  x saba dh nk pegi sane...mmg janji nye kami ke sane utk huneymoon....kelaka kan huneymoon kat genting...tp aku fedulik ape dgn kate org...janji aku ade ngan laki aku...n huneymoon...
so smpi atas puncak...hujan dh stat...so parking kete n check in...pastu duk memerap dlm bilik (haaa...buat ape tu...hikhik) ptg2 skit baru gerak g jenjln dlm sopping mall die...carik2 mende yg leh mkn...tapau...n zasss masok bilik blk...eh...eh...seblom tu g beli tiket wayang dulu....tgk2 ape yg menarik...so  kami decide utk tgk THE GREEN HORNET 3D....so balik bilik dulu...makan kepsi...makan sesame sdr...eh...so dlm kul 10 lebey tu gerak blk kat dlm sopping mall tu...ready utk tgk wayang...
ini 1st time kami laki bini tgk wayang 3D....agak perghak di situ......tertny2 kat mane nk amik spek la..ape la...sib baik cite best,,,seth rogen tu mmg lawak tau....dh suda abis tu...kitorg just jln2 la...pastu tapau mknan lg...zassss balik blik....(erkk korang pasan ke kitorg asik zasss ke bilik je kan....hahahaha...sdr mau ingat la...kate huneymoon....)
terbabas tido smpi kul 10.30am...nk p brekpes free pun...ampesss...mmg x sempat la kan....so guling2 atas katil..cuit-cuit sane sini...mandi...n bersiap utk check out....dh check out....kami x turun trus...simpan beg dlm kete...jln2 lagi...ingat leh g outdoor siang tu...tp harapan je la...hujan!!!...(huissshhh rase nk check sehari lg...so romantic tau suasane time tu...) so sbb sejut melampau..pastu aku pun eksyen pakai baju nmpk ketiak...bertambah sejut la kan...duk berlegar2 dlm sopping mall tu...mls la nk beli indoor ticket...so just melepak smbil tgk2 org...tgk2 persembahan free...sehingga la aku rase kaki aku dh melecet...so aku ajak laki aku blk ke pangkal jln...hahaha...blk umah la....

moral of the story...si bini restuilah suami anda pergi outstesen...sbb kemungkinan besar anda akan dpt ganjaran kerana kesabaran anda menunggu mereka seperti saya ini....

p/s: dlm kepala ligat pikir lps ni laki aku nk bwk aku g mane la plak ni...???? best!..best!
p/p/s: tengkiu to my lovely hasben...sbb bwk bini ko pegi jenjalan...nnti bwk i pegi tmpt lain plak ek....i sayang u foreva......

akhir sekali...(eh ade lg...) sile la menjamu mate anda dgn gaye camwhore due laki bini ini...sile jgn tgk sehingga menanah bijik mate korang sume....sekian harap maklum....








No comments: