Tuesday, January 22, 2013

mimpi jadi realiti....

seperti kebiasaan...laki aku keluar lagi outstesen....kali ini di melaka....lame kelamaan dah semakin redho...setakat pegi 2-3 hari tu mmg celah gigi je la nak handle emosi kan....kalau ikut jadual die...die akan balik pada malam 22 hb....tengah malam buta....lagipun minggu lepas laki aku belikan aku pets baru...hihihi...tp sampai semalam dah 6 ekor arwah dari 10 ekor...siap sekor tu aku bedah perot die ade lebih 15 ekor baby....tak sempat nak gembira leleh air mata..nengok pets sempat melahirkan anak2 beliau...hahaha...emosi sungguh tuan die kan..????...silap2 aku balik hari ni...4 ekor yang tinggal out pulak...haih la..dah la yang tinggal tu pon empat-empat jantan...kompom tak seronok dieorg berkejar-kejaran sesama jantina...kalau ade betina semangat sikit kan...tak beragak imiginasi seorang tuan kan..???wakaka.....nampak sangat sungguh berklorin air paip kite ye...nak kene gesel laki...supaya die tergoda lantas mintak beli water filter....

itu bukan ceritanya...salu je nk tersasar jauh...gini...setahu aku semalam...laki aku dah sampai di melaka...kadang2 kalau die nk pegi outstesen...aku suke anto die di opis...kebetulan waktu aku kluar p kerja sama ngan waktu die nk bertolak ke melaka...so aku offer utk anto die sampai lobby opis die...lps chup-chup ringan2 di dlm kereta...aku pon pegi la keje...hihi (tu pon nk cite kan...dulik ah!!!)

so sepanjang ari dari pagi sampai la malam...kitorg main je la msg2...malas nk tpon2...sebab laki aku bukan gemar sangat cakap kat tpon...nanti die malu2 nak cakap...cakap pon nnti pelan2...macam cakap bawah meja...malas ah...msg je...senang keje...save juge....so sampai la mata aku dh tak bleh nak bukak...aku masok la bilik..siap2 nk tido...msg2...cakap gud nite ngan laki sume...aku pon tido...eh-eh...sebelom tu aku bace 2-3 mukasurat novel...dah berzaman aku pinjam novel kawan aku ni...tak sempat nak bace sangat...pastu aku tido la....

dalam proses pertiduran (ade ke prosa kata cenggini...lantak ah..!!) aku tu...aku pon mimpi...mimpi ape...tak ingat plak aku...tapi mcm tgh tgk drama  kat tivi la...pastu mase tgh tgk tivi (dalam mimpi) tu...aku dengar macam ade orang ketuk perlahan-perlahan pintu bilik aku...tiba-tiba....(sila sambungkan karangan ini tidak melebihi 120 patah perkataan...wakaka)

tiba-tiba...aku terjaga...aku cuak...aku intai dr bawah pintu...living hall aku cerah...macam ade orang....sapa plak ni...dalam hati aku berkata...aku check henpon...kot2 la..laki aku kate nak balik ke ape...kosong...msg takde...misscall pon takde...ahh....sudah...!! aku memberanikan diri...nak bukak pintu...time tu...aku dh dgr macam bunyi gugusan kunci...bunyi tu main dekat...pastu makhluk itu putar tombol pintu bilik aku.....aku gosok mata...

rupe-rupenye..........memang betol laki aku yang balik....lantas aku marah beliau..nape die tak call or msg bgtau aku die nak balik....tak de la aku saspender di tengah malam bulan mengambang...jawab beliau..beliau telah kehabisan kredit...adoiiii...sib baik aku tak terkincit dalam seluar (eh semalam aku pakai baju kelawar celah mana nk datangnye seluar..ohhh seluarpender la kalau gitu..wakaka)...kerana ketakutan...cilakak lu syg...!!!

p/s: yang hebatnya...lepas marah beliau lite-lite...terus aku tido semula...haihh....nafsu tidor mengatasi segalanya...

No comments: