Thursday, January 31, 2013

thank you uolsss....

sejak dari terbitnye entri emosional melampau tempoh hari...
ramai rakan-rakan yang datang secara personal...mahupun chat secara personal...ada jugak yang meng'email'...macam-macam cara la dieorg menunjukkan keprihatinan dieorg...memang hati wanita cepat tersentuh...

aku nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat kerna korang-korang sume sudi...meminjamkan 'bahu' (shoulder to cry bak kata omputih) untuk aku berkongsi duka lara....yang sanggop nak mendengar keluh kesah walaupun aku pasti mereka2 juga ada permasalahan tersendiri....terima kasih sangat...aku terharu....niat dieorg aku letak tepi...kalau baik niat dieorg...alangkah beruntungnya aku dapat menjadi kawan mereka2...kalau tidak baik niat mereka...maka aku juga beruntung kerana dari situ dapatlah aku memuhasabah diri memperbetulkan jati diri....

sesungguhnya memang tak ada la masalah yang kronik berlaku dalam hidup aku...cuma itu hari...aku memang emosional...PMS barangkali...Iya...salahkan lah PMS itu...

terima kasih sekali lagi...kerana sudi menjadi kawan kepada pemilik blog picisan ini...

p/s: i terharu uolss...i nanges bace msg/email atau face to face ngan uols...tapi i saje buat gelak2...dalam hati i...i nanges....tak caya...amik la kapak..belah la dada xray la hati...muahahaha....pis uolss....

No comments: