Wednesday, January 2, 2013

selamat tahun baru 2013....!!!

belum lambat rase nyee mengucapkan selamat tahun baru pada pembace2 tegar (salah sorangnye laki aku la tu...eleh gigih wei die bace wpun gune dalam phone..hihi...mcm mane la tak sayang...harkharkhark!!) blog sampah aku ini...dah masok tahun ketiga blog sampah ini...insyaALLAH jika masih diberi kehidupan...masih diberi kekuatan dan kesihatan olehNYA..untuk menulis dalam blog sampah ini...aku akan terus menulis...walaupun isi nya tak membantu ummah pon...so yang membaca tu redhooooo je la dengan pengisiannye ye....hohoiiii...
 
malam sambutan tahun baru tu..aku sambut dengan laki aku...technically la...aku ade je kat dataran merdeka tu...laki aku pon ade...cume tak de le berkepit mcm pasangan lain...yang bebetul menikmati konsert ambang tahun baru tu kan...niat sebenar aku ke dataran merdeka ari tu...semata-mata nak pickup laki aku...sebab die kene bertugas kat ctu..
 
so sambil nk tunggu die abis keje...opkos la lepas countdown kan....sekali ko...lepas countdown tu pon tak bleh balik lg...sebab ade konsert ape kejadahnyee ntah...konsert syok sendiri kekdahnyeee...huhu...tapi syok jugak la...sebab dapat jugak tgk bunga api...kebabooommm...ngan laki aku...mase tgk konsert syok sendiwi tu...aku pon terkenang la kembali........sckrennnngggg (sound effect : bunyi chime tu)....hihi terkenang kembali 1st time jumpe laki aku...tahun 2009...konsert....inspirasi tv3...di situlah segalanya bermula....!! ewah....
 
aku kate kat laki aku "teringat zaman mude kan..." terase mude saat terkenang tu...ahakzzzz!! *pang* lempang diri sendiri sbb gedik sangat..muahaha...
 
tapi keseronokan nak menyambut tahun baru...dicalari dengan ketidakbestan menyambut tahun baru di dataran itu sendiri...aku harap tahun2 depan tak payah la...nak buat sambutan kat ctu...(untuk kerajaan la)...buat la kat dataran putrajaya je..kalau memang berniat nk buat sambutan untuk RAKYAT MALAYSIA...kat putrajaya...bukan tak de warga asing...adeee!!! tp buleh dikira dengan jari....dekat dataran merdeka...orang asing sesaje...lemas aku...bau bawang...ketiak masam...ketiak bacin...busuk air syaitonnn lagi...tak hormat negara orang lagi...dengan tak dak moral...tak dak sivikkk...mencangkong merate...heeeee...maluuu org negara lain tgk....rata-rata yang datang tu...orang asing...
 
orang nyanyi lagu negaraku..depa memekak...tiup bende alah trompet tu...pastu maaaaaaaaaaiiiiiiiiinnnnnnn landing je..tangan kat mane2...tak nampak ke aku duk kat kerusi ni...selamba badak je..duk belakang aku dekat2...siap letak tangan kat kerusi aku...kurang ajar!!!...heeeee...
 
sumpah tak best...kalau tak sebab laki aku keje ctu...tak ingin aku dtg tau...baik aku pegi sambot kat negeri lain...tapi...apo nak dikato...laki den kono monurut poghintah...hahahaha...
 
lepas dah siap keje kat dataran...dalam pukul 2 pagi...layan charkuey tiow kat tasek titiwangsa...lepas tu...balik trus tido...nak buat aktiviti renangan duo atas katil...tak bleh plak..harammm!!! bendera merah....so balik tu trus je tido...
 
sekian...itu la cerite saya di tahun baru 2013...
 
tahun ni dah pasang azam baru...ape azam baru aku...nanti di entri2 akan datang...rajin2 baca blog aku...nescaya korang akan tau...dh bace tu..jgn bace saje...klik la iklan2 kat tepi2 tu...bleh membantu aku menjana pendapatan mudah..hahahahaha...
 
semoga tahun ini memberi aku dan laki akuberjuta kebaikan berbanding tahun sebelum-sebelumnya....dan semoga aku dan laki aku dimurahkan rezeki dan ditambahkan kesihatan olehNYA....amin...amin yarobbal al amin...
 
p/s: apa azam tahun baru anda...sila hantarkan azam tahun baru anda melalui sms..taip AZAM jarak TULISKAN AZAM ANDA ke 12345 dan nantikan hadiah misteri bagi azam terkretip...hahahaha.....
 

No comments: