Friday, April 15, 2011

alahai takeda san..........

hola ulosss....lame xdgr cite dr aku kan....yo la...bz bebenor gamaknye aku bile aku dh ditukarkan ke unit lain..bkn buat2 bz ye....mmg bz ya amat....hari ni aku blk ke tempat asalku...sbb makcik yg kene swap place ngan aku tu cuti....so aku la org plg layak...n plg bertanggungjawab utk memikul amanah ni....hukhukhuk...melaksanakan tugas adalah ibadat kan....
tapi ari ni...aku mmg betul2 murah rejeki...yo la dh tgh2 bulan mcm ni...duit harusla dh abis...sib baik laki aku kejenye jenis ade OT..kalau x...xtau la aku g keje naik ape kan...hukhuk...pg td...laki aku isi minyak kete aku...so aku rembat rm5....hahahaha....ingatkan biar la utk lpskan breakfast je...kalau xde duit tgh hari tu bermakne xyah mkn..kire diet la kan...hukhukhuk....sekali time beratur nk byr makanan utk breakfast tu...ade sorang staff berhati mulie nk byrkan...terkejut jugak...tp maybe die dh berniat nk blanje sesape yg ade dekat2 ngan die kot...so aku pun sengih je la...(terima kasih en.latip).....save duit aku...so aku ingat lunch sat lagi (almaklumla..lunch ari jumaat lame...) so bleh la aku g withdraw duit...tetibe plak...sorang lg staff ajak p subang jaya...nk teman die tgk umah seorg senior volunteer jepun ni....kire nk sewa umah la kan....g la tgk...ya ampun...santik kot umah tu...kitorg pegi 2 unit umah...umah pertama...studio style...lawa kot...interior die...sume santik....ade bath tub lg tu....mule la aku berangan kalau la aku ngan laki aku mampu sewa studio tu...konfem aku ngan die berendam berdue dlm bath tub...
owh..fefeling gitusssss!!!!!aaaaaauuuuummmmm..............

sambil tgk org lalu lalang p subang parade tu...sbb building umah tu bebetul dpn subang parade ngan carrefour...kire convenient la utk si takeda san tu...senang nk p beli makanan...senang nk naik komuter...mcm2 ade la kat situ....tp yg menjadi masalah problem si takeda san tu adalah...studio house tu xde kemudahan washing machine...gamaknye si takeda san ni suke basoh baju sdr..puas la akak kat opis aku ni ckp kat die..die bleh basuh kat dobi...die tetap x mboh...nk jugak basuh sdr....lantak la kan...aku x kesah....aku ikut je...teman kan akak tu...tp yg best nye tempat tu adalah swimming pool die...kire tmpt bersantai la....best kot!!!!...nyaman je....





tp xtau la kan..esok2 dh ramai org duduk..maybe xbest...tp entahlah...aku ngan kakak tu dh suke dh tempat tu....aku mane la pernah g tgk tempat mcm tu kan...salu duk flat je...mane penah usha2 umah style2 kondo gitu...hurmmm...lps dh penat2 tgk umah tu..pening2 nk sexplain kat takeda san tu...kitorg p la mkn lunch...die kate die nk mkn malaysian food...bwk die p mkn kat penang nyonya...aku tgk2 rege mknan...alamak....mc x cukup je kan...so ckp kat akak tu..'kak nnti saye byr ye kalau terlebih suda..saye belom withdraw duit ni'..die kate okey je...so pilih la laksa penang...ngan ice nescafe...si takeda san mkn green curry chicken..merah padam muke die....pedas katenye....hikhikhik...sekali time nk byr...si takeda san tu byr....hehehehe....murah rejeki aku hari ni...rejeki anak kot...dh ade ke....heeeeeee.......(saje kasi kontroversi...hukhukhukhuk)
ni takeda san tu tgh dok pening la nk pikir...mane satu la umah die nk pilih...haihhh...kalau aku...aku tangkap je umah studio tu..lantak la xde washing machine pon...janji aku dpt berendam ngan laki aku dlm bath tub tu...masalahnye sekarang ni....muat ke...???? sob...sob...sob...sob...sob....

p/s:mmg aku ngan laki aku suke je kalau ade bath tub tau...haihhh...agak2 umah kuaters kerajaan bg pasang bath tub x....heeeeee~~~~~~...saje je tny.............

1 comment:

::.MiSS YaTie.:: said...

patot la ko hilang lunch td..rupanya ko kuar ngan Ada Takada (ader takder samer jer) kahkahkah