Tuesday, April 26, 2011

santik tak....santik tak (gaya eric leong)

huhuhuhuhu...hola uolss....maafkan aku kalau tajuk entri mcm good...good je....sori jugak sbb lame jugoks x update blog..bukan nye malas...mmg xde kemudahan mengupdate blog dirumah...harapkan di opis je....bile dh ade kat opis....x berkesempatan pula nk update...yo la....bz bebenor aku lately...almaklum la...duk unit baru...kene la tunjuk kesungguhan....baru bos nmpk aku ni adalah pekerja yg berdedikasi tinggi....ehemmmm...ada harapan ni APC tahun depan....lalalalala....sila jgn mengata aku ye....nk berangan skit pon xbleh.....cheit!!!!....
mcm ni ha....aku sebenarnye nk hapdet pasal gaye terbaru diriku....aritu ade penah sekali aku tulis kat blog ni pasal gaye2 rambut yg aku nk buat kan....kat facebook pun penah letak status...nk buat ke x nk...ramai jugokss yg tertny2 ape sebenarnye....dan.......semlm....(semlm kan gomen dh gaji).....setelah mendapat perkenan dr si suami.....si bini ni galoksss la pergi ke salon suggestion dr rakan2 seopis....katenye murah..menepati bajet....setelah deal lebih kurang mule la...sesi meng'make over' kan diriku....ye la...aku bukannye lawo sgt pon kan....kene la buat seswatu agar diri aku ni x jemu dipandang oleh org lain  terutama laki aku sendirik kan....x nk la kerana aku tidak pandai menjage penampilan...nnti laki aku gemar plak memandang pompuan lain...bukan la kate aku pegi menata rias rambut tu...aku trus jadi lawo gile babeng punye....cume berikan kelainan utk laki aku....xde la die nengok aku mcm tu je sejak die kenal aku...(hurmmm i buat pon sbb u tau...uhuk....bleh claim kan....???)

setelah dihenyak2...ditonyoh2...berpanas...berlembap...ditepek krim itu...krim ini...lebey kurang 3 jam  aku diperlakukan dgn rakusnye..oleh dua maknusia cine....akhirnye...misi tercapai........tp wlaupun larik skit dr perancangan asal....aku ttp berpuas hati...(gile kau xpuas hati...mahal kot....)...yg paling penting laki aku suke dgn wajah baru aku....kalau die xsuke la semlm....kompom ari ni aku botakkan pale.....walaupun korang nk ckp xcantik ke...buruk bebenor ke.....aku xkesah...janji org yg tgk muke aku hari2...seumur hidup die....suke gaye baru aku ni....tengkiu syg sbb sudi jd pengkritik tegar i.......i lebiu forever n ever..n ever.....

akhir sekali...mari la aku mempertontonkan wajah aku...sebelum dan selepas di'make over'kan...sape yg tgh nk menyuap tu...elok la klik je butang pangkah kat sebelah kanan korang tu...kalau degil jugak nk tgk...sediakan la baldi ke tong sampah ke...besen ke...kang termuntah kat depan komputer tu kang satu hal plak....haaa...satu lg....kalau nk kutuk...kutuk la belakang2 ye....aku xsuke...nnti aku sentap....kalau puji...puji le depan2 aku....walaupun aku tau pujian korang tu PALSU!!!!!!...daaa....!!!


perhatian: beberape gambar perlu diedit kerana photographer nye gilo....org dh pakai baju tido die sebok nk suroh posing ngan wajah baru....harap maklum...

wajah sebelum


terpakse snap sendirik ye...sbb p salon tu sensorg............


wajah selepas



hurmmm...ade org kate mcm bini firaun la....si cleaopatra tu...ade kate comei la...ade kate santik tu ba...ade kate mcm anak mummy la...mcm2 yg kate...sume aku x amik kesah...janji laki aku SUKA....yeay.....

p/s: hurmmmm....bertambah konpiden ngan wajah baru....yeayyyy!!!!

No comments: