Friday, April 22, 2011

i wish i am beautiful like them................................(mode:verangansss)

hai uolsss....hari ni aku bertugas jage kaunter pendaftaran bebdk interbiu nk masok blaja kat tmpt aku ni ha.... xramai yg dtg..maybe dieorg xdiberittahu or mmg dioerg xtahu or mmg xamik tahu...ye la dh mak bapak yg isi kan mane nk tahu kan...bebdk sekarang ni manje nk mampos....aku dulu harapan la bapak aku nk p BSN beli id no...isi kan kat internet.....tpon2 kat institut...sume buat sdr tau....skang ni siap mak bapak lak yg dtg merayu nk masokkan anak blaja kat sini....sib baik aku bkn pegawai yg uruskan...ko bwk la surat dr menteri mane pon...SORRRI la aku nk amik anak ko masok cni kalu anak ko mmg xlayak............haihhhh mcm2.....sebenarnyeeee...nk cite ni.........sambil dok bosan2 ni td...aku dok google la gambo2 artis hollywood pojaan hatiku.............kalau la aku lawo....kaye...mcm dieorg kan best....xyah la nk pening2 pale xcukup duit bile nk smpi time2 gaji ni....xyah nk pening2 pikir baju sebakul kat umah xbasoh lg....haihhhh....kalau la kan....penah gak aku dok ckp mende2 ni kat laki aku..........

aku: kalau la i santik mcm JLO ni kan best...........
laki aku: u boleh nk cantik mcm dieorg............KURUS la skit.........!!!!!!!!!!!

selambe je die....bukan tau nk jage hati perasaan aku....hampeeeehhhh!!! dulu mase bercinte gemuk pon ko xkesah kan...skang gemuk ko bising......kalau aku kurus pon xde nye muke aku bertukar jadi JLO nye kan....tension je kalau ckp ngan die........support la skit bile bini tu nk berangan....ni trus padamkan niat bini nk perasan lawo....kalau die tu.... suroh plak aku support die mcm beckham(apsal org laki kalau nk samekan diri die yg kononnye hensem...mesti nk same ngan beckham...ape hal ek..????)....beckham la sgt...BEKAM (tau kan bekam tu ape....yg mende mcm cwn yg dok sedut2 darah kotor tu...) ade la aku tgk..........hahahahaha....huh!!!!! pastu bile aku kate...

aku : kalau u beckham....mesti ade  victoria posh die kan....i la tu!!!!!!
laki aku: ko bukan  victoria posh....ko tu ade 'pouch bag' je...............harkharhk!!!!...

cissss...tgk tu...tekanan je kalau ckp ngan die tau........asik2 aku je kene....tensiiiii!!!
fineeeeeee...aku gemuk xcantik.......

NAK TEST MARKET I KE...???? ade bransss.....tetiber........

hey ape daaaa....sebenarnyee aku ni nk cite kat korang 3 pompuan yg aku biase tgk....(wah mcm jiran je kan...) yg aku rase lawo...santik....kire perfecto la...ni aku nk bgtau ni....aku buat entri ni bukan la kate aku agungkan dieorg...bukan la bertuhankan dieorg....n aku xde la nk terpengaruh ngan agama yg dieorg anut...aku suke tgk je rupe paras luaran dieorg yg bg aku sgt sempurna....jgn plak ade suare2 sumbang kat luar sane...yg bile lps bace blog aku ni kang...ckp la....'ape la lydia tu...agungkan org2 kapior...bukan elok pon....akhlak zero sume artis2 ni...'....aku bukan tgk dieorg dr segi tu....aku cume tgk LUARAN dieorg sajo...n siape diri aku sekarang ni...ade lah diri aku sendiri....tiada niat nk ikut artis2 ni....so tlg jgn mengate aku mcm2....kalau nk puji aku...aku terime....sile tinggalkan kat ruangan comment....kalau korang nk la jugak mengate aku...tolong la mengate aku di belakang aku saje....bior aku xdgr...kalau dgr nanti aku sentap....bile aku sentap aku xnk kwn dh ngan korang....yeayyyyy...aku dh xde kwn lg...........................eh merapu suda...layan je la ek....muke pompuan yg aku rase sempurna...............

jennifer lopez (JLO)
tgk la minah ni...buat gaye ape pun...ttp lawo tau...tekanan je aku...dh la vontot die besar....sedap mark anthony dpt kan....trus ko...kluar kembar!!!! vontot die kalau xsilap ade insurans tu.....jlo ni bagus....pandai carik duit...artis hollywood ni kebanyakannyee pandai tambah income dieorg yg dh mmg KEBABOOOM melampau....!!!! duit dh byk...saje je nk bykkan lagi....die ni ade gak kontroversi dulu...penah kapel ngan p.diddy...tunang ngan ben affleck...akhirnye kawin ngan mark anthony...dpt anak kembar sorang laki sorang pompuan.......kalau la aku santik mcm jlo ni...mesti aku dh jadi model spender seksi...auuuuuWWWWW....



queen rania (ratu jordan)
queen rania ni ialah ratu  jordan...lawo kan....buat muke mcm mane pon lawo....kire die ni mcm mengganti keanggunan princess diana la....senyuman die tu elok je...seulas je...xde sumbingnyeeee........caaaaaaannnnnnnttttttiiiikkkkkk!!!!!!



jessica alba
ni sorang lagi....buat la rambut style ape pon...pendek ke...panjang ke...lurus ke ...kerinting ke...blonde ke itam ke....merah ke....sume nye kene ngan muke die....senyuman die pon perfect je...gigi cantik....ade plak tahi lalat kat betul2 ujung mulut die...tambah manis die...haihhhh...pakai baju lawo...pakai baju separuh2 lawo...x pakai baju pon lawo.....kalau la aku se-hot die....alangkah indahnyeeee.....kompom laki aku xsanggup nk p outstesen lelamo...nk p keje yg 8 jam pon malas....pastu ujung bulan...laki bini gigit je besi katil....hakhakhakhakhakhak............




p/s: haihhh dh tgk gambo2 tetibe malas nk g lunchhhhhh.....konon2 semangat nk diet la....verangan je la yg mampu..................huhuhuuhhuhuhu!!!!

No comments: