Wednesday, April 20, 2011

kunun rock...tp dlm hati ade taman........yucksss!!!

hai uolsss...bosan dh aku tgk TMS ni...aku jenguk blog sat...td aku dpt tau...ade lagi silent reader aku...aku ingat aku mengomel sorang2 je kat cni....ade gak yg sudi bace mende2 merapu aku tulis kat dlm blog aku yg mengong ni...tengkiu ye sume org...erk...jgn la bace je...klik la iklan2 kat tepi2 blog aku tu...ade gak income aku...hiks....duk merapu2 je dpt income...merapu betul kan....???? eh dh terlebih merapu...nk cite pasal lain...salu tercerite pasal lain....

mcm ni haaaaa....dlm perjalanan balik dr sopping ari ahad aritu (woihhh..nmpk bebenor dh lame xp sopping komplek kan...bile sekali g..trus cerite xabis2....heeeee).....biase la bile duk dlm kete berdue....laki bini...takde org menumpang...ni la masenye nk cerite...tny dr hati ke hati...time ni la jugak...sesi kutuk mengutuk kaum keluarga...sahabat handai....nasib korang la kan...so nk dijadikan cerite....aku ni salu rase insecure...ntah pasal ape ntah....salu rase perhubungan aku terancam...ye la org laki ni....bukannye kire...bini lawa comei pon still carik lain....contohnye tgk la nora danish kan...lg pulak la bini yg 'comei' mcm aku ni...lg la seram kan...laki p outstesen...lmbt reply msg dh pikir lain2...laki lmbt pickup call dh pikir mcm2...laki check in hotel itu ini....dh terpikir bukan2....aduiiii...xtau la apehal kan....so time duk dlm kete tu mcm bese la...dok mengutuk si polan itu...dan si polan ini...tetibe time aku tny die...die ade terase nk carik pompuan lain ke...ade ke pompuan lain dok ngorat2 die...mcm aku ngorat die  dulu...die salu jwb...

laki aku: u je yg gile ngorat i.......

die kate aku gile....kalau aku gile....ade 8 juta pompuan gile kat luar sane tu tau...so aku kene la hati2...jgn esok 'dh terhantuk baru nk tengadah'...(wahhh..dh mcm karam singh walia...siap masukkan peribahasa...kihkihkih)......bukan nk kate ape la kan.....byk dh aku nmpk mende ni berlaku ...pompuan2 single mingle kat luar tu suke bebenor ngan laki org...ramai lg laki yg single mingle kat luar tu...dieorg ttp kedarat gak ngan laki org....kononnye berpengalaman...TAHIKKKK!!!!....so aku pun bebel2 la kat laki aku...nape aku salu call die bebyk kali stp hari...nape aku salu msg2 die time die tgh angkat tiang layar...nape aku salu check phone die....aku pun berhujah la...bla...bla...bla....last2 aku ckp kat die....mcm mane u nk yakinkan i yg u xkan layan pompuan2 berburits gatal di luar sane...ape jaminan yg u hanya utk i sorang (haaa kauuuu...ayat.!!! xbleh blah).......tetibe die jwb......

laki aku: u dgr lagu ni.......(sambil die kuatkan volume radio kete)......

time tu lagu ni tgh main kat radio........

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku
Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku
Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

haaaa...die jwb mcm tu...(yg bold tu die nyanyi...)....aku xtau nk buat muke ape....muke biase ke ape kan....tp rase nk nangis pon ade kan...ye la...mamat ni bukan layan sgt lagu2 mcm ni...yg die layan ialah lagu2 syaitan....huahuahua...lagu2 black metal la...ntah kumpulan dirmur borgir la...ape la...sume tu lagu syaitan...tetibe die tujukan lagu jiwang kat aku.....mmg yg TERpaling aku rase time tu......ialah.................

RASE NK LEMPANG JE MUKE DIE!!!!!!!........

.....sib baik aku sayang die sgt...kalau x....heeeeeeeeeeeee.......

p/s: anyway tengkiu ye syg..coz tujukan lagu tu utk i....i terime je la jwpan u tu....i berdoa supaya tiada gangguan dr anasir2 jahat yg bisa mengganggu gugat perhubungan kita............ecececece....!!!


No comments: