Wednesday, April 13, 2011

bz nk mapuh!!!!

hola uolssss....
sori le bebyk...due tige hari ni...aku mmg bz nk mapuh...almaklum la...dh tukar unit ni...banyok la kijaang nk kene settle...dpt plak pekerje terbilang mcm aku ni...xsuke tanggoh keje...nk jugak siap ari keje tu diberi...n alhamdulliah setakat ni...clear n smooth je aku buat keje....xde keje tertanggoh....dan aku rase kepale hotak aku kembali berfungsi...setelah sekian lama otak aku tepu....hehehehehehe...suda boleh mengarang surat dlm bahasa inggeris semula....yahuuuuuuuuu!!!!!...........nk selit skit....mlm ni laki aku balik dr outstesen...hati berbunga riang...blk ni nk kemas skit2 lg bilik..nk tukar langsir n cadar...supaya laki aku selesa tido die blk kang....

WELCOME HOME SYG..................

ok la...itu je aku mampu tulis ari ni...jgn marah ok....nnti aku try curik mase lg n tulis best2 dlm blog ni ok.......daaaaa...

p/s: mcm sial je entri ni aku rase....mcm aku sorang je bz kan....hakhakahak....lantok le...

No comments: