Thursday, April 7, 2011

merapu-rapu di pagi khomissss!!!



hola uolsss...buat pengetahuan korang...aku dh stat update blog aku ditempat baru aku semlm...biase la...mcm la kite baru masok kat mane2 tempat kan...wpun sume kat unit ni aku kenal...aku belom penah keje secara terus ngan dieorg...dedulu secara x langsung je.....hiksss...so nk update kene la kaverline gitu...kang di kate x buat keje plak kan...wpun keje mmg xde...sume udah settle...aku siap p merayu kat ade sorang akak opis aku ni..meh bg aku keje.....aku suke...(penah dgr pekerja mcm aku...nk keje....kalau pekerja lain..baik xde keje kan...leh ngulor ke...ape ke kan...)...jgn dok terase la sesape yg bace blog aku ni..n mmg xde keje...hahahaha...ni terjadi kat empunye blog saje...

esok aku cuti....nk blk kampung...nk teman laki aku keje...alang2 aku cuti sabtu ahad..sekali sekala nk la jugak teman laki aku yg kene kerje..so fair n square...lagikan pulok...die buat keje dekat ngan kampung belah die...so alang2 dh satu jalan...angkut la sekali mak mertue, pak mertue n adik ipar blk kg...bleh die tgk umah die kat kg nun..



sementara menantu die ni p menggedik di tempat keje lakinyeee...auwwwwww...!!!

haihhh...dgr kabar angin mengatakan..laki aku kene otstesen lg...kali ni perlis-kedah...aduyaiii..mintak2 la bos die anto org lain...org lain pon nk collect  duit lebih jugakss kan....bg la kat yg nk kawin..boleh gak die buat tampung2 mane2 yg patot...lagi2 laki aku yg kene g...cissss...tp disebabkan term 'Saya yang menurut perintah' tu terpakse la jugak die pegi...meninggalkan isterinye yg comel dan kelakar ni kan..kan...kan...kan...??? heeeeeeeee....xsaba nk cuti................nk balik kg.......esok tiada entri merapu ok...sebab aku balik kg...n sebab aku nk period dh ni...bermakne belom ada keturunan kamarul bahrin...huhu...bilakah...??? hanya ALLAH SWT je yg tahu.......sebagai hambaNya aku ngan laki  hanya mampu berusaha......dapat ke tak...hanya DIA je yg tahu....kami redha.....hu~~~~~~~~

p/s:zalia..kalau ade mase nnti aku blanje hang mkn laksa ok...tunggu aku miscall....jgn hang kuar dating lak ngan santan tan.....hikssssss......

2 comments:

::.MiSS YaTie.:: said...

tahniah la atas pemindahan ko dr depan ke belakang..siok tuh bah..hehehe..nti bole lepak2 sana..heheh

mrsJoHn said...

tengkiu bah......aku akan bekerja bersunggoh2...cheh...mcm baru stat keje semlm je...hahahahahahahahaha