Thursday, April 7, 2011

ni kire emergency tak..????

ehehehehhe..ulossss...jgn marah ar....sbb takde keje kot kat tmpt baru ni...ade keje nak mari..tp nk kene tunggu approval dr big boss pulok...so aku gatai jari jemari...taip la...satu lagi entri....ni pon atas permintaan seorang pembaca tegar blog aku ni....(ehehehe)...ade jugak yg appreciate hasil kerja aku ni kan...?? tengkiu mandak.......ehehehehe...sebenarnye dh berhari2 aku duk pujuk laki aku...aku nk buat rambut balik...die pon pening la kan...dah la otstesen...claim pon blom dpt...mcm mane la die nk luluskan permohonan aku utk buat rambut ni...ehehehe...saje kasik die pening pale....padan muke die...sape suroh kawin ngan aku kan....haaaahaaaa..saje kasik susah hati die....(tp u syyyyyygggggg i kan..kan...kan...kan...???)

mase kate ngan die nk buat rambut mcm ni la...mcm tu la...mcm biase la (brape byk mcm daaaa)...laki aku tny la...brape rm...nk buat style mcm mane..? apsal nk buat mcm tu...haihhh...byk sgt la soklan2...ingatkan ayah aku je mcm tu (sbb bile nk beli ape2 ke..mesti sediakan alasan yg munasabah n terbbaekkk...kalau salah jwb mmg xdpt la...)..rupenye dpt laki pon mcm tu jugak...siap suruh google gambo2  style rambut yg aku nk buat...kalau seswai ngan cite rase die (ye la die yg nk hadap muke aku kan...) n seswai ngan budget die..insyaALLAH approved!!!...



ni la style rambut yg die dh approve semlm....ni contoh la...nnti smpi kedai ade la beberape adjustment yg kene buat...

tp i tau suke suroh i potong rambut mcm ni  ngan yg bwh ni kan.....ermmm...kalau mcm ni boleh dok...????




semlm style dh approved....budget plak x mengizinkan....jahat la opis die...lambat nk bg duit die...time suroh p keje...time2 tu jugak kene pegi...time bg duit..lambat2 je...tekanan!!!!eh...bini yg tekanan...dasar bini materialistik kan...??? so terpakse la aku kuburkan niat nk berambut baru balik kampung ni...kalau buat mesti org2 kampung kato...'
"eh lawa betol la menantu kak mala tuh..."  matie la perahsan di situ hahahahahaha...kalau x pon...'santik betul la bini si kamarul tu...wpun gemuk kan...tp santiknyeeeee..aku pon nk carik la bini tara tu'....(almaklum la syg....bini u kan ikon....sile terime kenyataan....kahkahakhakahkah...)hahahahaha.....blueeeekkk....:P

ehehehehe...sygggggg (sambil gentel2 ujung baju kurung kedah aku pakai ari ni...) kalau gune DUIT EMERGENCY tu utk buat rambut i bulehhhhhhhhh x.....pepepepepepelis!!! (sambil kelip2 mate)...............

larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s: kalau cik siti (penerangan) bace belog ni....tlg usha2...agak2 dh masok lom claim laki saye.....heeeeeeeee!!!

p.p/s: ke ade org dh terlebih duit..meh bg ke aku.....skit....!!!!

2 comments:

::.MiSS YaTie.:: said...

eh mandak aku suka yg style rambut numbur dua tuh..cmtuh santik ba..styloo..baru la org ckp dok bandaraya..heheh

mrsJoHn said...

dok bandaraya....??? hakhakhakhak...lucu la....tp warne xbleh la..style cmtu...santik ka..??? laki aku pun suke!!!!