Friday, December 14, 2012

boikot sabun basoh kain cap harimau kuat!!!


sana sini kat FB sume marah...bengang...kecewa...terkilan dengan kekalahan pasukan malaysia menentang thailand dalam separuh akhir kedua piala AFF suzuki...dieorg sume marah refferee tu...mintak maaf la...aku mmg tak suke tengok sukan bolasepak...bukan setakat pasukan malaysia sahaja...EPL...sume aku tak tengok...tak suke tengok tu...takde la maksudnye...aku tak kenal pemain-pemain tertentu...pemain-pemain yang femes tu aku kenal la...yang femes dengan kontroversi pon...kompom la aku kenal..tapi laki aku dan adik2 aku yang lelaki sume minat la...ekspeciali...adik bongsu aku...kenal sume pemain...mungkin jugak sebab dieorg salu main ps2...
aku memang takkan tengok la...world cup pon aku tengok kat dataran merdeka dulu...sebab teman laki...taknak dicop sebagai bini tak sporting kan...chennel astro pon ade chennel sukan...bukan sebab suke...tapi sebab laki suke...kalau ikut aku..baik subscribe chennel pasal haiwan2...dokumentari....lg aku suke..(ehehe nampak cam terpelajar skit kan...wiwiwi)...
satu-satunye sebab aku minat pada sukan bolasepak ni adalah...rupa paras..bentuk tubuh..pemain2 yang aku suke la...bukan sebab skill mereka ke ape...kalau la pemain2 bola ni muke  iras2 ogre...memang aku takkan tengok langsung la sukan bolasepak ni...contohnye macam si david beckham tu kan...tgk muke die ...dedulu...time zaman remajew beliau...dengan style rambut mohawk beliau...pasti sume tangkap cintan...jgn tipu la pompuan yg beli majalah galaxy tu..tak amik pin-up poster gambo david beckham tampal kat dinding bilik...mesti ada kan...??? pastu die kawin ngan victoria...terus koyak...ronyok buang dalam tongsampah kan...??? jgn tipu la...sebab aku pon gitu...hihi..
tapi pemain malaysia ni...hermmm...ade ke yang hensem...?? si safee tu...SYM...safee yang menunggang...failed!!...safiq rahim..hermmm...apek..?? hermm..pelat!! huhuiii...tak pasal2 blog sendu ni kene saman kang...hohoiii!! eleh...sekurang-kurangnya aku tak kritik cara permainan dieorg kat sini kan...takut jugak...mane tau pembace2 blog aku ni..kot la peminat tegar!!! tak pasal2 aku kene fireeee!!! tak koser mak!!!
alaaa korang ni pon...dah name pon adat bertanding...mesti ada kalah menang...tak yah nak tag2 kat aku pasal refferee tu kene tackle mase malaysia lawan australia la..sebab tu la die jd berat sebelah mase game semalam....cakap refferee itu ini la...
siap nak boikot barangan siam la..nak boikot tomyam la...nak boikot sluar jeans kat downtown la...nak boikot lagu kpop la...hahaha...kelakar la...apesal korang tak boikot..nasik lemak ke...rendang ke...masak lemak cili api ke...ikan patin masak asam pedas ke...hahahahah...adoiyaiiii...!!
malaysia tak buleh masukkan sebijik gol...salahkan refferee...abis tu apsal dari separoh mase pertama takde sebijik pon masok...refferee tu tak de plak aku nengok duk depan pintu gol!!...(huhu...kate tak tengok kan...tengok jap2 je..dgr org jerit aku alih chennel bola...sebab nk bg info kat laki aku..)...so...sudah2 le tu...lgpun pemain malaysia kan tak diberi layanan kelas pertama masa kat thailand...dapat padang mcm bendang...khennn..??? so tak bleh nk rancang strategi...khennn...??? ape2 pon tunggu la 2 tahun lagi...buat lagi terbaik...!! penyokong plak..jangan nak emo sangat la...!! *peace*
**gambar sekadar hiasan....takde kene mengene ngan sesape dlm gambo ni!!

p/s: elelelelelelela...harimau malaya...aummm!!!

No comments: