Wednesday, December 19, 2012

heppi ke...??

lalalalalalalalala....
wah heppi kemain pagi ni...padahal bukan ade mende yang heppi pon berlaku...cumenye aku heppi nengok pageview blog aku yang sungguh sendu ni....dah la idok mempunyai ciri-ciri ilmiah untuk dikongsi...hanya rapuan...makian...dan kecelaruan perasaan penulis je yang banyok dalam blog ni...taaaaaappppppiii tetap la nak mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi gak membazirkan masa bace blog aku ni....hahahahahaha....i terharuuuuuu tengok nombor2 nye tadi....!!!
semalam meneman laki aku pegi membazir duit kat downtown (matie la kene maki balik kang...muahahaha) macam biase la..laki aku dgn hobi barunya....mencantum robot gundam (original dr jepun) gundoom (imitation dr korea ke taiwan ntah...tak hengat plak) ye la kiteorg ni jenis 'ukur baju kat badan sendiri'...so beli yang tak ori pon tak pe la...asalkan dapat memenuhi masa die ngan melakukan hobi yang membuatkan die stay di rumah (itu lah motif hakuu!!)..tapi ada gak terlepas 2-3 ekor yang ori...hishhh...sukehati ngko la weh...hahahaha...
hat ni die beli ori...hohoiii...
 
punye la dedikasi die terhadap hobinya itu..sanggop plak die beli lemari kaca ikea...hangkut dari ikea ke putrajaya...junjung plak sampai depan pintu umah tingkat 7...hahaha macam perit jerih je gayenye kan...aku...?? nak tolong angkat..?? memang tak la...pastu merase kene carut mase kuar lif sebab tak tolong tahan lif....hahaha...laki aku salu garang2 tau!!!
sekarang ni kalau sesape datang umah aku...ekspeciali bebudak kecil...mesti meraung2 nak amik robot tu...sebab dah display dalam lemari kaca....hoihhh..macam ekslusif je..macam kedai jual gundam...hohoiii...hebat ko sayang!!!
 
hat ni tak ori...tapi nampak santik...gagah perkasa!!!
 
jauh plak dah tersasar dr cerite sebenar..semalam ketika di downtown...sementelahan laki aku masih ade pulusnyeeee...aku pon kikis le sesikit (wahhh ayat kikis tu...macam pisau cukur kan...dulik ah!!!) sambar 2-3 helai....siap!!! nanti nak gesel lagi...nak mintak mende lain plak...wahhh...nanti kang tak pasal2 dapat msg tazkirah dari laki aku... "kite ni bukan org senang...jimat2 la duit tu"...terus pasrah!!!!
ok la...tadi sebenarnye nak cite pasal lain...tapi tak jadi la...kang tulis kang....jadi lain plak...sane sentap...sini sentap...susah haihhh!!...nak puaskan hati sumeorang!!..mencik ah!....babai
 
p/s: terganggu sungguh la emosi aku...ade sesape nak blanje aku pegi spa...ewah!!!

No comments: