Wednesday, December 5, 2012

tak tahu nak letak tajuk apa...suka hati enkorang la..

dah lama rasenye aku tak tulis...bukan tak nak tulis...cume tak tahu nak tulis ape...sebab blog ni...blog sampah....rase macam berdosa bile tulis mende2 yang lagha...pastu ade pembace pulak...sian pembaca aku...tak dapat ape2 dari penulisan aku...kalau la blog aku share resepi ke...share petua ke..?? ade le pengisian jugak kan...sat2 tadi aku baru bace blog sorang bekas student tusiyen aku keje dedulu...blog dieee.....kemain sepeking...dan banyak pengisian...mostly die share pasal keislaman la...alhamdullilah..happy tgk student2 dah matang cenggitu...tp die mmg a very good writer...aku....tulis macam budak baru nak 'up'...kate laki aku...huhu...tapi lantak la...dah aku isytiharkan blog aku ni...mcm diari aku...cume ianya dipablik kan...kire sape yg tahan loya bleh bace...sape tak tahan...tolong la blah dr sini...takde sape paksa korang bace blog aku ni...bile aku nk stat tulis yang 'berat2' sikit ek...insyaALLAH sampai la masenye nnti tu...
semalam ingat nak MC...sakit kepala yang teramat sangat...migrain kembali menyerang...tapi malas nak turun bawah pegi kelinik...so isytihar je EL...kecemasan....hahahaha...duduk kat rumah pon..satu keje tak buleh buat...migrain buat kepala aku senget ke kiri...duduk je melepek kat rumah...nak basoh kain tak larat...nak basoh pinggan tak larat...nak sapu lantai pon tak larat...so makan ubat yang lama-lama (tawwakal je...) amik selimut...amik bantal bucuk...bukak tivi sambung tido semula....bangun pukul 1 tgh hari...(seb baik masih hidup lg...alhamdullilah) kepala dah agak ringan...perut plak buat konsert...mintak diisi....malas2 nak pikir...buat je nasik goreng...sib baik ade nasik putih lebihan semalam...dh settle bab makan...layan berangan sambil nengok istanbul aku datang...mandi2...dah mandi tu sambung lagi nengok istanbul aku datang...ye la...beli kat astro first...asyik ngulang je la keje aku...nengok dian ni makan megi asam laksa macam sedap plak...ye la kalau barang curi memang sedap kalau dimakan...hahahha..so takkan la aku nak pegi curik megi plak kan...so pakai baju elok2 skit...trus turun pegi kedai bawah je...malas haku nak pegi mydin bagai...carik2 megi asam laksa tiada pule...adoyaiiii..baru nak berangan...beli je le megi perisa kari mamak...huhuhu...
pastu roger laki...tanya die balik keje kul brape...sebab nak sapu2 la sikit umah...kalau tak nanti...macam mak nenek die bebelkan haku...menyiampah je nanti...bile die kate die singgah makan kat kedai dulu...aku cecepat sapu lantai...kemas katil (dah nak masok maghrib baru kemas katilll...bagussss!!)..basoh pinggan mangkuk...jemor baju...haaa..tetibe jadi superwoman...buat keje dalam sekelip mata....hahaha..itu aku tipu...
 
seriyes le...nengok cite istanbul aku datang ni..buat diri rase macam kembali muda...walaupun nak masok 3 series tahun depan...eh beto tu dh berape org anak ek..?? die mmg romentik mcm tu ek ngan bini die...dgr cite beto tu dulu sekolah kat kepong...tak tau la pulak umah family die still kat kepong ke tak...sebab sepanjang aku duk kepong dulu tak penah pulak jumpe die kat pasar malam ke...pasar ramdhan ke...nsk selayang ke...selayan mall ke...hihihihi...aku suke gile time die pertahankan si dian dari makian si azad yg takde langsung muke budak belajar medic...mmg terserlah ketanggungjawaban die terhadap wanita...hishhh...kalau btol la kejadian tu berlaku kat aku...tak de maknenye aku nak p istanbul semate2 nak suruh bf tak hensem mcm si azad tuh propose aku...menyampah!!! wahhh hover disitu...ade jugak org review pasal cite ni...kate rumah yg dieorg duduk tu buruk la hape...mmg la buruk kan...bukan ke style umah sane mmg cenggitu...kalau la ade developer2 umah kat malaysia ni...yg bace blog aku (wahhhh...pe kes developer nak bace blog sampah aku kan...) tolong reka umah cam dieorg tu...kalau korang buat rumah cenggitu.,..bgtau aku...aku beli...kalau loan lepas la....hukhukhukhuk....
laki aku bengang je nengok cite ni ngan aku...bile part dian nak pegang tangan azad..pastu azad tepis2 mintak lepaskan...aku kate "haaaa....u cenggitu la...bile i nak pegang tangan je u lepaskan....eleh!!!" pastu die jeling je haku....huhuiii takuitttt...malaikat kutuk aku sampai subuh weh...eh...itu kes lain ek...hahahaaha...nampak sangat bini ko ni...tak buleh tengok cite2 kat tivi ni...cepat je nak ikot....cepat terpengaroh...tata...
 
p/s: elok plak semalam xde cite menarik nak nengok kat setero....so layan je la istanbul aku datang tu...sampai kan aku hapal skrip mereka....

No comments: