Thursday, December 13, 2012

people like us...

semalam dok umah bosan-bosan (bosan la sangat..padahal banyak keje umah nak buat huhu..) tekan-tekan channel astro..takde yang menarik hati...tekan-tekan channel beli-beli nengok2 ade cite baru...nak beli ke dok...nak beli ke dok...last2 beli...cite PEOPLE LIKE US...
suke tgk mate chris pine tu...hishhh...caiirrrr tau hati!!!
 
tak tahu la ape kene mengene cite tu ngan tajuk die...aku ingatkan memule cite pasal GAY ke...LESBIAN ke...atau cite orang2 kurang upaya ke kan...?? rupe-rupenye cite pasal kekeluargaan...memule nengok macam ok la...xpe la org putih...tetibe....
bile aku pikir-pikir...kait-kaitkan dengan hidup aku...rase mcm 'DANG'...macam mane kalau cite tu jadi kat aku...aku jadi keluarga pertama tu...tetibe dapat tahu laki aku ade keluarga kedua...siap ade baby girl...ape penerimaan aku...ape aku nak buat...nk meroyan ke...nak bunuh ke keluarga kedua tu ke...huishhhh...extreme sangat...!! macam orang tak de iman sangat plak kan...atau...sanggop ke aku bermadu...sebab lelaki islam kan dibolehkan kawin 2...3..4 lagi...orang kapior tak bleh kawin 2-3...dieorang kene divorce...baru bleh kawin lain....so berbalik kepada aku berada di dalam situasi itu...ape yang akan aku lakukan...sekarang ni...kalau aku gadoh2 ngan laki aku...kalau aku saje je test die...tanya die nak kawin lain ke tak kan...aku cakap aku izinkan...tapi aku akan mintak dilepaskan...NAUZUBILLLAHIMINZALIK...sesungguhnya aku tak ingin la mende ni sume terjadi dalam hidop aku...!! punye la aku keras kepala...tak sanggop nak berkongsi.. kongsi kasih...kongsi body laki aku...eeeeee...geli!!! muahahahahaha....
tak da lah...aku ni (aku tak tahu la orang lain)...ade satu sifat...kedekut...!! kedekut tu maksudnyee...aku tak suke kongsi harta-bende (dalam kes ni harta bende tu adalah laki aku...tapi aku bukan la anggap laki aku tu barang ye...)...sebab laki aku adalah harta aku yang paling tidak ternilai...the best thing ever happen in my life (sebab belom ade anak..so laki aku adalah best thing ever happen dalam hidup aku la)...bile die dah menjadi UTAMA dalam hidup aku...aku TIDAK AKAN KONGSI diri laki aku dengan pompuan lain...nehi kabi nehi....so laki aku adalah PEMILIKKAN TUNGGAL aku...tak dak sapa bleh amik die dari aku...!!
so berdasarkan cerita tu...maybe aku pon akan buat bende yang same mcm istri keluarga pertama tu buat...aku akan buat laki aku CHOOSE...keluarga aku atau keluarga satu lagi tu.. dan aku akan pastikan laki aku pilih keluarga aku...huhuhu...lantak la kan yang lagi satu tu hidup cemane kan...?? tapi aku ni nampak je garang...keras2 hati...cakap kasar2...macam tak de perikemanusiaan...tapi jauhhhhhhhhhhhhhh di sudut hati kau...hati aku ni lembut...ewahhhh!!! TAPI INI BUKAN BERMAKNA KO BLEH CUBA-CUBA CARIK POMPUAN LAIN YE SAYANG...over my dead body!!! ewahhhh speaking plak di situ...!!!
 
p/s: mesti laki aku balik otstesen nanti die marah aku tulis pasal ni...eleh..!!

No comments: