Thursday, October 27, 2011

asal abis je...aku sumpah seranah!!!

hola uolssss....
rindu ngan tulisan aku x...??? heeee :)) ke rindu ngan tuan punye blog rapuan ni....hahahahaha....sape2 yang rindu tu...simpan2 la dalam hati ye...aku dah berpunya....!!!! wakakakaka...... (motif....gilo!!!!)...

hari ni aku nak cite pasai ape aku sumpah seranah.....sebenarnye giniiiiiiiii...........!!!!
korang tgk x cite soffiya tu...kat tv3 tu....ekalahai.....menyirappppp je aku ngan peghangai di fiona tu.....kuang ajar btol...dah la x sedor diri....bukan anak kandung pun...anak tiri je kot....tp over die..mengalahkan anak kandung....dgn perangai si fiona ni dah buat aku menyirap.....perangai baik si soffiya x kene tempat tu lagi satu hal....kalau aku la...jadik mak tiri si fiona tu...dah lama aku jadik MAK TIRI bebetol....silap2 kene buang keluarge kau tu....tapi baik la sangat...kalau x...die tinggi suare kat aku je...trus die dapat la makan tangan aku.....yang jantan due ekor tu pun....punye la jahanam!!..penakut sgt ngan si fiona tu...ape die kate walau dieorg tau salah pun...senyap je lagi....hishhhhh....dah la si fiona tu xtau kisah silam si soffiya tu kan....kang die geram die tikam pale ko macam die tikam pale bapak die...padan muke kau!!!!

aku xtau la...adekah sebab lakonan si izara aishah tu yang menjadi ke ape....sebab aku asik terfikir je....ade lagi ke pompuan baik sgt mcm si soffiya tu....sebab bile abis je cite tu aku mesti sumpah seranah......ba alif ba ya...!!!

p/s : ade ke pompuan baik gitu...pompuan jahat mcm fiona tu aku tau la ade....eh pepandai je aku...huhuhhu...!!!

No comments: