Wednesday, October 5, 2011

bye bye 20th...welcome 30th

hola uolss.....
hahahahahahhahahahaha fes ovol (hihi...first of all) aku nak mengucapkan 'selamat hari lahir buat suami tercinta'......nyanyi skit :

'ALLAH selamatkan kamooooo....'
'ALLAH selamatkan kamoooooo....'
ALLAH selamatkan ismet ulam raja eh....
'ALLAH selamatkan kamarul bahrin.....'
'ALLAH selamatkan kamooooooooooooooooooo!!!'

so paham la kan korang kenape tajuknyee gitu...ye uolss...laki aku dah berusia 30..tahun ni....tinggal la aku yang masih mude remajewwww ni....stilll pegang no 2 dihadapan nyeeeee....mmg la age doesnt matter...aku x kisah pon umor die brape pon....tp mcm kelakar je....mcm xsangka laki aku dh berpangkal 3....sebab kalau p mane2 pon org kate die baru lps abis SPM....eeeeeeeeeeeee..plis la...mase die p interbiu keje gomen dulu pon same....aku pon ade teman die time tu....ade satu makcik tu tegor aku.............

makcik : teman sape dtg sini...makcik teman anak.....
aku : teman suami saya ni....(tunjuk laki aku kat sebelah)...
makcik: ooooooo kawin mude ye....
aku: haaaa mude...(sebab aku rase aku kawin mcm dh lambat je kan...) xde la makcik...umo saye tahun ni dh 27...hasben sy plak dh 29....mude ke lagi.......??
makcik: owhhhh makcik ingat umo korang baru 22 mcm tu.....
remajewwww sgt la ko buat muke ko camtu kan...????????????????

tengok......bukan nak bangga diri....tapi mude ke muke kami ni.....erk!!!!.....banyak lagi la kejadian2 org salah anggap umo laki aku ni....kalau aku belek2 muke laki ni....ntah celah mane la org nampak kemudaan die tu...aku tgk biase je...maybe sebab die kurus keding kot....ermmmm..ntah la........

ape pon la org kate...mude ke tue ke.....semoga sentiasa diramati olehNYA...semoga u  sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik...sentiasa diberikan rezeki yang melimpah ruah....dan sentiasa menyayangi bini u yang mude ini....sampai bile2.....tiada hadiah yang ternilai i dpt bg selain KASIH SAYANG YANG TIDAK TERHINGGA......ceeeewaahhhhh.....!!!...i balik keje ptg kang...kite 'candle lite dinner' ye....i masak....kire hadiah le tu ye.....!!! dan terime la sedikit coretan dan kek custom made utk u..sbb kalau i bg kad kat u...mesti u x simpan kan...pulak tu u bukan suke mkn kek kan....so i tepek kat sini...n bile2 u nak tgk ingatan hari lahir dr i utk u..u bukak je la blog i ni ye...hahahahaha!!!



Your birthday fills me with happiness,
because being with you is my pleasure, my joy.
I’m hoping and praying for many more years,
many more birthdays
the warmth in my heart whenever you’re near,
the ecstasy of being close to you,
the excitement of sharing our lives together,
the sweet peace of knowing you are mine.
On your birthday, be aware that
I love you more than I can say,
more than you can know.
Happy Birthday, Sayang!



p/s: i tau u bace blog i ni....kire entri khas utk u ni pon..hadiah la ye...bini kwn2 u yg lain mane buat gini kan..kan...kan...kan....????

No comments: