Tuesday, October 11, 2011

sorry la derrrr....

hola uolsss...

kembali seperti sedia kala....
malas nak berpanjangan melayan emosi
(tapi jauh di sudut hati..masih la melayan rajuk hati)
hidup kene diteruskan walau ape pon menanti kat depan tu kan....???

so teruskan dunia blogging ni...mane tau satu hari jadi blogger terkenal...
tapi bukan itu aku nak cerita hari ni...

biase la...sape yang tau mcm mane dunia blogging ni....tau la....kebanyakan ketulenan cerite adalah 80% sahaja.....yang lagi 20% tu adelah penyedap cerite....penyedap cerite tu...ade macam2 bentuk....kekadang bile kite tulis cerite sambil2 kutuk2 org itu org ini...waima laki sendiri....org jadik minat nak bace...kekadang bukan sume org bace kutukan itu sebagai kutukan...kekadang ade jugak bace kutukan itu macam....'owhhh cute la laki die ni..." " alamak best la dapat laki gini.. cool jer"....dan macam2 lagi la....

same la macam yang salu aku tuliskan dalam blog aku ni...so bile aku ceritekan pasal seswatu cerite tu...aku tambah la penyedap cerite tu...contoh nye macam.. "biase la laki aku kan tekak very the villager" ....dgr mcm kutukan kan...??? tapi ade sesetengah org bace lain.....

so der.....sori la kalau lu terase bile wa tulis macam2 pasal lu dalam blog wa ni....bukan ape...wa mmg sayam ngan tangkap cinta ngan lu...lu tau kan??....takkan wa nak tulis ayat2 puitis dalam ni...bukan lu je yg muntah...reader wa pon kompom muntah darah.....ingat ar....bukan wa sengaja nak malukan lu ke ape...x pernah berniat pon der...sumpah WALALLAH!!!....so dengan entri ni...wa nak...kalau boleh lu izinkan la wa untuk terus menulis..menjadi diri wa sendiri....tapi kalau lu xkasi xpe la....lps ni terpakse la wa tulis pasal semut ngan lipas kat umah tu...wa mintak maaf la...wa mmg bukan sengaje...cume kekadang terbawak2 kegembiraan wa berlaki kan lu...saje nak share 'the happiness' tu ngan sume org...lu maafkan wa kan..????

ok la tu je la kot...akhir sekali...aku cinta padamu....ecewAAAHHHHhhhhhh!!!


p/s: jangan marah la....takuitttt!!!!


No comments: