Thursday, October 27, 2011

kedalu...?????

hola uolssss....
ari ni terpaksa jugak aku buat 2 entri...sebab takut kalau tunggu esok...aku terlupe plak..... [tapi first ovol (of all) nak mintak ampun dan maaf pada SI DIA...i rase mende ni mesti syer ngan reader i (ade ke...???) sebab u're so fucking funny] .....rase nak terburai perot gelak!!!!! kahkahakahkahkahkahkahkah.....

citenye gini....

semalam....time balik dari umah abg ipar dengan niat menjenguk mak mertue dan ayah mertue kat sana.....balik pon dah nak malam...kire time maghrib la....hujan pon renyai2 kan....duk dalam kete laki bini harus la berbual...kalau senyap sorang tarik muke kiri sorang tarik muke  ke kanan....itu tandanya tgh bergaduh...ternyata aku dan SI DIA tidaklah bergaduh kerana berbual-bual kosong dengan manjeeee....sekali.......

SI DIA : kalau ujan2 ni selalu kedalu datang umah....???
aku senyap...otak aku dok proses...apekebende nye laki aku cakap ni kan....
SI DIA : ala u xtau ke...yang salu dtg umah time2 ujan tu....yang terbang2 tu....
aku: erk...org lenggong panggil kedalu ke....bukan kelkatu ke...???
SI DIA : same la tu....

time ni aku dh gelak x hengat punye....sebab rupenye...........................................
SI DIA.......TERSASULLLLLLL...........................................



kelakar kan laki aku.........................................

kahkahkahkahkahkahKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHAKHAHAK..........................

p/s: u made my day!!!! i lebiu so much...

No comments: