Thursday, October 6, 2011

misi berjaya!!!!!

hola uolssss...
mintak maaf la 2 hari berturut-turut ni aku nak cite pasal besday laki aku....bukan nak poyo..macam aku sorang berlaki....tapi aku fedulik ape....sebab mase daftar kat NUFFNANG pon aku tulis blog ni blog salu cite pasal peribadi....bukan blog gossip hiburan...bukan jugak blog ko boleh carik resepi masakan....tp kekadang aku tulis jugak pasal retis-retis...pasal makanan.....tapi x selalu....yang aku selalu tulis..pasal aku...laki aku...sok lusa...pasal anak2 aku pulak....kalau rase nyampah...jangan bace blog aku....pegi la bace blog chefwan ke...blog abg nara ke...???? kalau suke bace cite merapu....."WELCOME"...blog ni mmg tepat dgn citarasa korang yang kompom gemar merapu.....hakhakahakahak!!!

ok berbalik ke cerite nyeeee...
sebenarnye aku xde la plan nak buat ape2 pon utk birthday laki aku ni...sebab kan baru lps raye...duit gaji bebaru ni pon doh abis byr hutang piutang....akibatnyeeee....kais pagi..mkn pagi...kais petang..mkn petang...so kelmarin...ntah ape mood baik plak mamat tu...ajak p beli brg dapor....WAHHHHH...laju je aku...amik troli tecit je mulenyeeee...sekali kauuuuu......terpaksa tukar ke troli besar.....SORRY syg....kan dlm entri lps aku kate aku nak berdiet kan...so beras aku x amik...ikan aku x amik...begitu jugak ayam....yang aku amik...minced beef...sayur2...n pasta...SAY NO TO NASIK la kan.... bile tgk blk brg2 tu...tetibe muncul mentol tepi kepala...TINGGGGG!!!!....hermm...nak buat candle lite dinner la...utk laki aku...gune je ape yg ade dlm fridge....


KELETANG-KELETUNG...SOH..SEH..SOH...SEH...PRUTTTTTTT!!! eh....hahahhaha


tara....................
.

.

.

.

.

.

candle lite dinner


makanan time dinner tu x kisah la apepon...kalau tekak korang rase nk makan mee kari terpulang la...janji time masak tu kite masak dengan penuh kasih sayang...so bile masok dlm perot die....melekat la di hati die kasih sayang kite tu....hahahahha...itu la pemahaman aku.....romentik kan aku.....har...harr...harkk....harkkkkkptuihhhh!!!! malam dinner tu aku masak spegeti bolognaise....ngan roti inti hotdog..salut telur ngan bread crumbs....sodap...sehingga menjilat tapak tangan!!!!... hahahaha....laki aku la...muke terkulat2 je...almaklum la tekak very the villager...mane tau rase masakan westerner ni....hahahahahhah!!



siap la candle lite dinner yang biase2 je utk meraikan keberadaan laki aku di muke bumi ni...aku harapkan die suke kan makan malam tu...dan harap akan menjadi acara tahunan utk kami...eceeewahhhh...

saksikan wajah keremajaan laki aku......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




wakakaka.....

saksikan pulak wajah kesayangan hamba.......



alololohhh...comey sangat la tu!!!!!!!!!!!



insya-ALLAH tahun depan kalau umur kite pjg i blaja buat steak ye...tp dengan syarat....lepas makan steak tu...kite kene menari pelok2 lagu romentik....

amacam....??????



p/s : mencik u mlm tadi...lps mkn mlm romentik tu...berebut nak tgk tibi...i nak tgk CSI...u sebok je tgk cite xsedap tibi 2 tu ...mcm tu baik xyah pasang asetero....mencikkkkkk!!!!

p/s/s: ade lebih sikit pg tadi..bawak la  ke opis buat breakfast...lagipun time ni la nak eksyen ngan kawan2....hahahahahaha!!

No comments: