Tuesday, October 25, 2011

sakit mate aku....

hola uolsss...
hari ni baru stat masok opis....ehek...!!! semalam aku cuti teman SI DIA buat last check-up....so semlm...doc tu cakap...SI DIA dh fully recovered...crack pun dh x nampak dlm x-ray tu....cume rase sakit sikit2 tu akan rase la....doc suruh jage elok2 je....jgn eksiden lagi...jgn terpeleot plak....so hari ni SI DIA dh stat keje...cukup la pasal SI DIA...die bukan suke aku cerite pasal die kat blog ni...sebok je...suke hati aku la kan....uwekkkk!!!!
[ni dah taip kali kedua ni...bongok btol la line tenet ni..tekanang aku tau!!!!!]
hari sabtu yang lalu...lps aku habis keje sampai tengah hari tu....aku ter'PAKSA' kuar jenjalan....sebabkan...SI DIA ni jenis panaih punggung btol duk umah...kan best duk umah baring2 tgk tv...duit pun save...tp disebabkab aku sssaaaaaayyyyaaaaannnnggg die sesangat so aku ikutkan la jugak kehendak SI DIA...janji ko bawak kete...aku malassss!!!!....so demi mengikut nafsu berjimba die tu...die sanggup la drive kete....katenye nak ke ONE UTAMA...ikut la jalan belakang...ikut jalan ke puncak alam...masuk kota damansara....then tembus jalan ke kat ikea...curve tu sume kan....ingatkan ok la...sekali....HAMMMEEEKAWWWW...jem!!!!...sumpah seranah la ko dlm kete....gewwdikkk!!!..duk umah xde jem kan....!!!! dalam2 jem tu sampai satu tempat tu...SI DIA nampak la sorang minah ni....SI DIA kate... "amik gamba yunk...amik gamba...bleh u tulis dlm blog u...xpayah tulis pasal i lg.." ....ni pun aku duk tulis pasal ko ni ha....sebok je...suke hati aku la kan....uwekkkkk!!!...(ok...aku ulang lagi ayat di atas..)

gambar mencangkung pertama...konon tunggu bas...padahal jual muke berkurik tu!!!

yang haku xpaham kan apesal la dieorg ni gemar sangat berkedudukan seperti itu....x letih ke kaki dieorg tu....bagi aku gaya gitu hanya seswai utk bilik kecik yang dipanggil jamban...tempat org buang NAJIS!!!!....laki pompuan same naik nye....kalau dieorg nak buat budaya gini kat negara dieorg..lantak la kan....bile kat negara org...behave la skit...!! tapi bile dieorg buat gaye gini...mmg ANNOYING gile....kalau dah gemar sgt pun duk gitu...buat la kat belakang2 bangunan ke...blakang2 kedai ke...ni xkire....kat mane2 pun selamber je..bus stop la...kat depan kedai runcit la...kat depan klcc la...dah mcm beruk pun ade aku tgk....mencacatkan pemandangan sungguh...tu blom bertenggek atas bangku tunggu bas...hishhhh...ANNOYING!!!!...


gambar mencangkung kedua...ape motif ko ni sebenarnyeee....???
yang menambahkan ANNOYING kan dgn perangai minah (indon...for ur info) ni adalah....dah la duk mencangkung kat tmpt tunggu bas (xde bus stop pon)...cume duk bwk pokok la....sekali tgk lps satu bas jalan...die pun jalan kaki....eh...??? ape motif duk mencangkung kat tmpt org tunggu bas tu kan...pastu jalan2 depan skit...lps lalu satu tmpt construction (which is ramai cowok2 indon...abangla2...myanmar2...dan yang sewaktu dengannye)...bleh die sambung mencangkung lagi.....x paham hakuuuuu!!!!!!

p/s: gambar pompuan indon ni...salah satu contoh je...yang duk mencangkung berkumpulan tu pun banyak....hishhhh...fucking annoying la......

No comments: