Monday, October 10, 2011

sekarang baru kau tau!!!

hola uolsss...
hari ni byk koje plak kat opis aku ni....tp sbb aku keje mmg cepat (harrrrkkkptuihhhh) keje dpt disiapkan....sepatutnyeee keje tu aku kene siapkan hari sabtu aritu....tp bile difikirkan...masok keje hari isnin kang xde keje plak...sengaje aku tangguhkan....kire mmg niat nak buat keje tu ari isnin la...dan alhamdullilah siap....!!!!

owh berkenaan tajuk diatas kan....gini kisahnyeeee...

kalau korang flashback memori korang kan....(kalau korang mmg bace blog aku le)....aku ade buat entri pasal laki aku eksiden tu....kan...????? dalam 2 minggu lps...sibuk la laki aku nak baiki moter die tu....beli barang sendiri...kenkonon nak buat sendiri...sekali x mo hidup plak....so kene jugak anto kedai...sib baik kedai depan umah ni je....so tolak la die moter kesayangan die tu dengan terhinjut2....so mase laki aku beli brg2 moter die tu...mesti dapat resit kan....resit bini simpan....ikut deal ngan supervisor si myanmar sengal tu...segala kos membaiki moter die tanggung..maksudnyeeee...tolak gaji myanmar tu la....so aku...selaku si pemungut hutang dan penuntut janji...call la si TOHA (supervisor tu)....selambe je die jwb macam cibai di telefon ye....xpe....aku x nak hangin2..kang die xmo byr plak kan...aku biarkan dulu...die kate nnti 1hb oct die call aku...aku tunggu punye tumggu...die mmg x call aku...mmg nak carik pasal...aku anto msg...x berbalas...ko buat keras je kat sane xpe....hari jumaat lps....aku teman laki aku p buat full statement die kat cawangan trafik balai polis petaling jaya....sebab mase hari eksiden tu...nak buat full statement x lps...sebab server down...lps tu sarjan jamil tu kursus la ape la....kire byk la halangan....time laki aku buat statement tu...laki aku bagi no phone si TOHA tu....kat ctu jugak die tpon si TOHA tu...amik kau!!!!! kompom terkezut beruk die...sbb mase kat PPUM  tu mmg dh deal mls nak panjangkan mende ni...kire settle luar la...tp bile pikir2 balik....baik kite libatkan pihak berkuasa...kalau tak...macam ni la jadinyaaa..janji nak tanggung sume..pastu buat lari2....padan muke kau!! trus die tpon laki aku...aku kate jgn angkat buat bodoh je....kalau die tpon aku...mmg aku bagi die SEBIJIK.....lantak ko..pepandai la ko menjawab kat bos ko..bile kes ni naik court....elok2 ko kene byr lebih kurang RM600....xpasal2 ko kene byr RM6000...so ..I SEE U IN COURT U STUPID LIAR!!!!
(sib baik dpt paw dieorg rm 200 mase kat PPUM aritu)......
kepada korang yang eksiden...sile la JANGAN bertindak nak settle kat luar...even korang bersalah...biar pihak berkuasa yang tentukan...jgn sesekali percaye utk settle luar...sbb mmg ramai pentipu kat luar tu...!!!!

abis pasal tu....

tadi bukak la email....kan bulan ni bulan oktober....bulan kelahiran aku kan....tgk dlm inbox...ade email dr nuffnang....so bace la...(aku ni dah la pemalas bace email...) hikhik...sekali die kate hehehe....


bukan ape..aku tau la korang mesti dh dpt byk hadiah dr nuffnang....aku ni..dah la pemalas nak buat ads campaign yg nuffnang bagi...sekali...dapat hadiah birthday dr dieorg....terase mcm satu appreciation kat aku....insan yang masih nerangkak2 di dalam dunia blogging...bukan macam blogger yang femes2 tu...deme selalu dpt hadiah la..invitation la....best je...merapu2...dpt hadiah....tu yang aku rase terharu bebenor tu...dah la dok merapu je...blog ni x de infomasi langsung...kire x berilmiah langsung...kempen malas nak buat...tetibe dapat hadiah birthday....yeayyyy...nanti nak amik hadiah kat opis dieorg...walaupun x seberape...tapi tetap SUKEEEEEE!!!! tengkiu NUFFNANG!!!!..lebiu so much!!!!! tadaaaaa!!!!

p/s: ari ni happy....buleh timbunkan keje atas meje aku...aku terime dengan senyuman je...:))

No comments: