Tuesday, October 18, 2011

macam-macam

hola uolssss...
lame jugak x tulis blog...lately ni...byk keje...mane kan tidak...sabtu keje...ahad kuar....weekend nak lekat kat umah susah benar.....sudahnyeeee...umah kene kemas weekdays....malam tadi pon aku dh switch off fridge...sebab air batu dalam tu dah tebal....aku rase fridge tu mcm dh rosak je...cepat benar jadi air batu nyeeee...ke mmg mcm tu ek... (alasan je nak beli peti ais baru hok besor..hiksss!!!) ....balik lunch hour kang...aku keje kan la fridge tu....haihhhh.... baju bajan pung....!!! dah segunung duk dalam 2nd room tu...dah jadi macam lemari plak bilik tu...asal aku ngan SI DIA (laki aku dh tak bg cite pasal die....so kalau ade nak tercerite sesikit pasal die...aku gune SI DIA la ye...huh!!!)..  nak amik baju ke sepender ke...kene p la bilik tu....!! aku paling malas la bile nak melipat ngan menyimpan baju tu....rase mcm nak letak je sume baju ngan hanger2 tu dlm lemari....tapi nampak sgt la pemalas nyeee kannnnn...!!! so mlm ni la kasik settle....!!!
semenjak 2 menjak ni banyak betul mende2 yang x masok akal (bg yg berakal la) terjadi di sekeliling kite....ape la yang dieorg fikirkan mase dieorg buat mcm tu ek...??? buang baby dr tingkat 2 la....kelar leher baby la....dieorg ni xtakut TUHAN ke hah...??? dah la beromen tu je dah DOSA....tambah plak lg DOSA...bunuh anak yang x bersalah tu....haihhh....xpaham betul aku...aku ni hah dah kawin dekat 2 tahun...susah benar nak melekat...susah benar nak dpt anak....dieorg ni sesenang je dpt...sesenang je buang......aduyaiiiii!!!!! SI DIA ahad aritu terlanggar anak kucing pun dh gigil semacam....bukan sengaje plak tu...mmg xnampak pun....pun dh rase menyesal...kesian...inikan plak nak letak pisau pastu kelar leher manusia...anak sendiri....KAU GILA KE..?????
macam-macam la dunia sekarang ni....dh kat mane la peginyee kewarasan masing-masing....kalau ade la sesape yang bace blog aku ni...tgh mengandung...n rase xmo anak kau tu...meh la bagi aku....aku jage anak kau tu...jgn malu jgn segan....daripada kau bunuh anak kau tu...baik la bagi aku....bagi la baby tu peluang untuk hidup di bumi ALLAH SWT..

look..!!! how cute they are...???? OMG!!!


p/s: aku benci orang bodoh....dah tau nak beromen tp xmo mengandung...xreti2 ke nak pakai kondom..!!!

No comments: