Wednesday, October 12, 2011

happy birthday to me...!!

hola uolsss...

yessszaaaa uolsss...hari ni aku makin kertu....tapi still maintain wajah mude...(mude kah...??)....nak harapkan laki aku buat entri utk aku..mmg idok la....facebook je la yg die tahu je pun...xpe la...buat sendiri jadi la...katenye blog same dengan diari hidup aku kan...ape ke salahnyeeee...janji laki aku jd org pertama ucapkan selamat hari lahir tu...hadiah2 ni sume xpenting la...janji die syg aku...makin hari makin sayang....makin tue makin cinta....gitu la...itu tu dh sgt memadai...
kalau kite ni pompuan2 mmg la nak sambut2 bagai besday laki kite...sebab pompuan kalau syg die tunjuk...laki x tunjuk...lelaki JAMBUSSS je tunjuk...lelaki MACHOSS mcm laki aku die x tunjuk....tsk..tsk..tsk..

seprias2 mmg xde la dalam kamus hidup dieorg ni...tau2 je 3 bulan lps birthday dpt hadiah jam....haaa...dieorg gitu la....

yang paling x tahan time terime birthday wish dr family dan kwn2 adalah....birthday wish dr ayah aku....xsangka....dah la mlm tu tido ngan ...erk...erk....mimpi ngeri....herm...sebelom suboh tpon bunyik2...ingatkan sape la...tgk2 ayah...mendoakan kesejahteraan anak die ni ha....haihhhh.....terharu aku...owhhhh!! terime kasih ayah sbb ingat birthday kaklong...

semoga dengan pertambahan usia aku ni...aku menjadi insan yang matang dan tabah dalam mengharungi liku2 kehidupan aku...semoga dengan pertambahan umor ni maka bertambah la jugak rezeki kami seisi ahli keluarga....semoga aku masih bernafas sehingga ke hari lahir aku yang seterusnyaaaa...aminnnnn!!!!

meh tgk kek pilihan aku untuk tahun ni...

tada
.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



hahaha..kek x hagak2..?? kau mampu..!!!!


p/s: i wish...........my secret top ten list.....
(cer teke..cer teke...??)

2 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam, amboi! kek tuh banyak nya lilin, hehehehe

mrsJoHn said...

wsalam....hahahaha....saje je auntieee..