Thursday, October 20, 2011

i H.A.T.E you........

hola uolssss...
pepagi dah hate-hate kan...motif sangat..???? benci sape....bukan benci manusia ....aku benci supermotard SI DIA...lps2 kuar 'sepital' ni...die tunjuk kerek kat bini tuan die....lps die siap ari tu...aku mmg blom try naik lagi...tetibe pagi td....sebabkan malas nak g isi minyak kete yg dah kelip2 tu...(semalam lps keje ingat nak g isi minyak dibantainyeee ujan sampai malam..so malas la nak kuar)...mintak la SI DIA anto aku g keje naik supermotard die....mmg la terpaksa seksi (TERPAKSA!!!)...menampakkan sebahagian daripada betis gajah ini.....bluerkkkkk...!!!...lagi satu baru manje kan..kalau g keje yang opis yang jauhnya hanya sekangkang kera kan..pastu mintak SIA DIA anto kan....kan manje tu...harkkkptuihhh!!!!... lantas..(wah!!) aku kejut mesra SI DIA...mintak anto g keje...naik supermotard die la kan....sekali................bile aku naik je.....die buat bunyi...........

"streeeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.............." (eh macam mane nak eja ek bunyi tu..) ala bunyi macam ade mende tersekat kat tayar ke kat rantai ntah....aku ingat kot ade kayu ke ape ke...??? sib baik x jauh.....bile aku turun je supermotard tu...elok je die..bunyikkk macam biase...cissssssssssssssss!!!

aku ingatkan tuan die je yang asik kate aku ni gemok...motor die pon same je.....

'TUAN BOREK, MOTOR RINTIK'....................(bleh ke..????)

so.............i declare war to u ....SUPERMOTARD...........

>>>>>>>>>>>i>>>>>>>>>>>>hATE>>>>>>>>>>>yOu>>>>>>>>>>>>>>>


ini la saspek pertama.............chaittt!!!

ini la mastermind nyeeee...jage kau!!!

p/s: aritu pon aku gemok gak...bleh je naik.....saje je....tuan ngan motor komplot nak jatuhkan airmuka aku le ni.................

1 comment:

said...

akak ni kelakarr la..haha XD