Thursday, October 18, 2012

bila terfikirkan takut...bila tak terfikir main redah je..

hola...hola...hola...holiii....
 
permulaan macam gembira kan...eh..mesti la tgh gembira *pompuan sasau..sendiri tanya sendiri jawab* sebab laki aku balik arini yeayyyyy... balik la cepat sayang oiii....duit dh abis ni....apsal....?? suke hati aku la nak mintak nafkah zahir ke nafkah batin ape korang nk kesah...arghhhh...persetankan rapuan ini semua....ewah...sebenarnye aku tengah ade keje ni...keje gunting2 kupon makanan utk hari konvo bebudak ni nanti...tapi jari ni gatal je nak menari2 kat atas keyboard ni...so aku layankan la..hikhik..opss time kasih jugak dekat enkorang yang masih setia bace blog yang sendu ini....aku pasrah!!!
 
ekceli semalam aku bace blog akak geli...malas nak link...korang carik la sendiri...best wei blog die...menepati citarasa otak aku...hihihi...akak geli tu ade up 1 entry pasal suami yang taste kat pompuan lain...lantas mengkondem bini sendiri...ade ke patot...??
 
ini antara keratan email jantan tak gune nak mampus tu email kat pompuan hot yang die taste sangat tu la...aku amik skit je...
 
Sejak melahirkan anak kami,dia berbadan agak gempal..perut memboyot.Tetapi apa kan daya,dia isteri saya kan.Cuma,saya sudah tidak berselera dengan dia..Setiap kali bersama,saya terbayangkan wanita lain.Sebab,kalau saya bersama denganya,saya rasa macam...lawak,mahu ketawa!Position agak susah sebab badan dia yang gempal,perut dia bergoyang-goyang,banyak sangat selulit,rupa dia macam kelakar..Tidak menaikkan nafsu saya langsung..Hanya sekadar untuk saya sebagai lelaki melepaskan nafsu..Apatah lagi bahagian bawah dia longgar ..Menurut pakar,wanita berbadan gempal bawah agak longgar berbanding wanita seperti awak..tidak gempal tidak kurus..Apatah lagi,when I met you in person,wajah awak yang cantik,bahagian dada dan punggung awak adalah penambah selera semua lelaki.Isteri saya?Apa saya perlu buat?Saya tiada selera langsung..Kadang kadang saya fikir,masturbate lebih memuaskan.Kalau saya tiada anak,pasti saya sudah menceraikannya..Kadang-kadang malu nak memperkenalkan dia sebagai isteri saya pada kawan-kawan.Apakan daya...Apa yang membuatkan saya lihat pada isteri saya,dia terlalu mengongkong saya,pemarah,tidak pandai bergaya,tidak expert bab-bab memuaskan nafsu saya sebagai suami dan tidak cantik.
 
akak tu copy dr blog pompuan hot yang jantan tak gune tu taste sangat...aku plak cpoy skit la ape yang akak tu copy...kire mencopy atas copy la ni...mahap la akak geli n mahap la akak HOT gilerr..adik mintak izin copy mencopy...aku bukan ape..terdetik la dalam hati aku...kalau la laki aku buat gini...sedih woooo....wuwuwuwuwuwu!! cube korang bace berulang kali kat ayat yang aku kaler merahkan tu...kurang ajar sangat tau!!! aku try la google kot jumpe pasal kajian pakar yang jantan lahanat ni cakapkan...tapiii..kok pelik2 yang aku jumpe...yang kebanyakkan nye opposite sangat ngan ape yang jantan tak gune ni tulis...pastu bile aku bace komen2 org lain utk entry akak tu...mostly pompuan2 yang dh kawin la kan...sume blame jantan tak gune tu...sebab dieorang kate kalau nak bini HOT..KETAT serba serbi...cantik menawan..putih melepak...bebas selulit...ko kene la melabur skit kan kat bini kau...contohnye kalau nak bini kau slim-melim...hantar la bini pegi SLIM WORLD..kalau tak pon ...LONDON WEIGHT MANAGEMENT...daftarkan die kat gymnesium...daftarkan die kat NEW YORK SKIN SOLUTIONS..bile dah slim...belikan die baju2 cantik2...belikan die lingerie santik2 sampai ko rase SELERA memanjang kat die...INI....dah la tak usahakan ape2..mate ngan kote same naik melilau tengok BETINA lain..mencisss sunggoh jantan cenggini....
 
kalau korang nak tau...pompuan HOT yang jantan tak gune tu taste sangat tu...pekerjaan adalah model...dah tentu2 la banyak sykt yang seponser die buat treatment...n memang pompuan HOT tu ade buat rejuvenated procedure ke atas nonom die afta die deliver her baby boy...SEEEE!!! bukan sebab memang nonom die ketat sendiri2...apsal la laki asik nak tgk luaran je kan...tak terpikir ke oleh lelaki tentang pengorbanan yg dibuat oleh isteri lagi-lagi la kalau penah beranakkan anak untuk dieorg...NAK PIKIR SEDAPPPPPP je...
 
bila aku pandang diri aku ni..aku jadik takut...sebab laki aku suruh aku kurus...tapi tak kurus2 sebab......MALAS!!! hihi...siap kebeday(birthday) aku baru-baru ni laki aku nak hadiahkan aku tali skipping...comel kan laki aku...*larikkss puji laki sendiri*...suruh diet makan la...siap sanggop tak beli beras tak beli barang masak kat dapor...cume aku je yang begedil (berdegil)..bukan la aku nak bagitau ape yang laki aku buat tu betul...cume itu la yang sepatutnye dilakukan...kalau bini ketiak hangit mcm tyr dibrek imejensi...beli kan la dedoren cap rexona...kalau rambut bini bau mayat reput...beli kan la shempuu lorial...kalau bini rambut kejong keras mcm kawat pagar...anto la pegi seloon...susah ke sume tu....TAKKKKK!!! cume kene  kuarkan modal la...INI TAU-TAU NAK KONDEM JE....
 
kekadang memang takut dan opkos menjelesi bile ade awek gojes tak hengat dosa pahala lalu depan laki aku...rase nak cocok je mate die ngan jari telunjuk aku...tapi bile difikirkan...salahnye datang dari diri aku sendiri...aku simpan balik  jari telunjuk  aku dendiam dalam poket sluar...huhuhu...kekadang rase nk hiris je kulit perut kulit peha kulit lengan...pastu nak kikis sendiri lemak2 yang bergayutan di sana sini...nak buat treatment kat badan ni..ongkos plak sempit-sempitan...aku mesekin....!!! so terpakse la buat cara FREE...tapi DISIPLINNNNNN tak dak...lepas makan macam hantu raya..terus berkobar-kobar dalam hati nak DIET keesokkan harinye...tapiiii...bile sampai esok...HARAMMMMM!!! sedap je aku gonggong peha ayam kefeteria ni...huhuiiii *pecah rahsia hakuuuu*
 
hishhhh...takut....BALIK NI AKU BERJANJI NAK MULAKAN DIET ekstrem SIHAT AKU YANG DULU...ewahhh..janji je lebih...balik kang terbongkang je la depan telibisyen...silap-silap balik kang laki dh sampai umah...balik dari otstesen...yuk sayang kite 'swimming' atas katil....*lari pecutssss*....
 
woii sayang kalau cenggini punye cun-melecun pon ko carik lain...aku tak tahu la woiiii....hahahaha...meh nengok sampai muntah belahakkk....

 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
lagi...muntah lagi....
 
 
 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
.
 
.
.
.
.
 
ambil baldi cepat!!!!! muntah ramai-ramai...hahahahahah
 

 
daaaa.....
 
p/s: ending macam jahanam..maafkan aku...salahkan nabilah sebab die mintak tolong aku ajar die gune publisher...hahahaha

No comments: