Tuesday, October 16, 2012

entri kedua..memang sah tak de keje...

opppsss...sila jangan speku akak...saje je tulis gitu...baru la korang nak bace kan...membace kan amalan mulia...yang x mulia nye bace blog x berilmiah gini...keje aku memang dh settle ye...tu la boleh selit2 tulis entri 1 lg...kedengki sangatss...xcaye tanya bos aku...iye keje sume dh siap!!! sumpah *sambil tangan kanan angkat separas dada tanda sumpah*

jam di dinding opis yang kusam ni dah menunjukkan ke angka 5...org lain dah sesebok nk panch kad...aku x heran...sebab ape...?? sebab ai (tetibe ai) keseorangan uollss...laki aku otstesen...kerja luar...bukan 'makan luar'..jangan fitonah beliau...beliau setia tahu..?? kompiden je tulis...aku pon buat ape nye nk kocoh2 balik...bukan nak amik anak kat nerseri pon...jadi...lepak2 je la kat opis dlu...tunggu jalan bandaran depan opis aku ni tenang skit...pastu baru aku bleh balik dengan aman...ai kan manje2 xsuke nk tekan2 brek...sakit jemari kaki ai tau..!! ai tetau tekan minyak trus sampai umah..bleh dop cenggitu...??

kelakuan kepohchi aku sukar btol nk dibendung...apesal ek...kekadang sesuke hati je nak meluat bace stetus FB org...orang tulis cenggini salah...cenggitu salah...macam la aku btol selalu kan...tapi yang menulis seswatu kat FB tu pon hagak-hagak la...ni main tulis je...cermin la diri seblom nk tulis...kalau golongan khadam mcm haku ni...jangan la nk up stetus mcm dh jadi JUSA B..kalau palitan dosa banyak mcm haku...jangan la hapdet stetus mcm kompom jadi ahlil syorga...x ke dapat kutukan dari golongan terkutuk mcm aku...free2 je aku dapat dosa...mengata!!!

haihhh..tak tahu la...sekarang menghitung detik..tunggu laki balik otstesen...cuace skarang pon asik la sejut2 mengcongkam tulang...berselimut kat atas katil umah sangat seswaiii...nak2 pulak ade regu...silap2 terjadi agenda lain...hari-hari plan nak bunuh syaiton...alasan semate!!!..padahal perangai pon lebih kurang syaitonnn...

dah..dah...rentikanlah bace blog ni...tutup2...

okbai...

p/s: pasti nyesal bace kan...xde arah tuju langsung...!!

No comments: