Wednesday, October 10, 2012

hai...hai...bye...bye..

woitt..baru nk stat tulis dh bye..bye...pekes..?? huhuhhu..

ni nak cite sikit la...aku kekadang menyampah tgk org malaysia ni ( aku bukan orang malaysia kah..) huhu..bukan sume la berperangai begini tapi ade la yang berperangai seperti haiwan...xde akal...elok2 tuhan jadikan kite sebaik2 makhluk...ko persiakan..!! beza manusia ngan binatang adalah akal...kalau ko akal pon  xde...ko binatang la maknenye ye..??

hamik ko...pendahuluan yang cukup emosional.....gini citernye....semalam kan sebelom balik keje aku cite pasal makcik/pakcik ketiak hangit nk mampos mcm ketiak bangla tu kan..huuhu...ingatkan perangai x senonoh makcik berakhir kat situ la...rupenye tidak ye...berterusan perangai x semenggah yang dibuatnye...

ceritenye macam ni....

semalam aku gerak dari opis awal la skit...dan tak singgah isi minyak sume la...terus je balik sebab laki aku ajak pegi pasar malam...so aku balik la...sampai je kat trefik lite yg jem-gile-time-balik-keje tu..turn aku jalan la..sebab dah tunjuk kaler ijau kan...kalau ikut undang2 memang tanda untuk jalan kan...tapiii...dikejauhan dan terus mendekati aku adalah sebuah AMBULANS yang lampu dalamnye menyala (meaning ade orang yg sakit la dlm tu)..dok nenonenoneno....(bunyik ambulans)...jadi walaupun kite tengah trefik lite kaler hijau sepatutnye kite jalan...tapiiiiii...sebabkan ambulan tu sedang dalam kecemasan kite kene la bagi die jalan...berhenti la kan...bukan lame pon....2 saat pon xsampai....tapi ape keharamjadahan la MAKCIK mungkin berketiak hangit tu...pegi jalan jugak macam xpaham bahasa....!!! WOIII makcik ko amik lesen terbang ke...kalau la ko amik lesen terbang pon...xleh pikir logik dan perikemanusiaan sikit ka....?? SELAMBA je ko jalan sampai ko kene hon ngan ambulan tu....kalau la dalam ambulan tu mak ko ke...bapak ko ke...anak ko ke...xpon ko sendiri dalam ambulans tu...xke naya namenyee...dah la dah nyawa2 ikan...separuh mati...pastu org xbagi ambulan yg bawak ko tu jalan...memang la ko kojol je dalam ambulans tu mcm tu je..KO NAK..??? pikir la skit makcik...x larinyee mydin tu...yang ko nak kejar2 sgt tu...kalau x pegi mydin pon...setakat nak balik umah..x runtuh der umah ko tu kalau ko lambat 2 saat...pelik aku tau!! patotnye dh TUA lagi la bleh pikir logik dari aku..ini BENGAP mengalahkan aku...pastu bile aku drive saing2 sebelah die...aku toleh tgk mmg MAKCIK bermuke poyo...dengan baju kurungnyee..rambut serabai...eeeuuwww!! rase macam nk ketuk tingkap die dan tunjuk jari tengah kat muke die...mungkin time tu baru die "KENAL ERTI PENYESALAN".......(hahaha...cer teka dialog cite ape..???)..okbai..!!

p/s: makcik poyo ketiak hangit tu bawak kete citra plet no. WPX 152*...haa..kalau sesape yg bace blog aku ni mcm kenal makcik ni...tolong kirim salam MAUT kat die...cakap kat die..lain kali perikemanusiaan skit...jangan nak perikebinatangan sangat lah...!!

No comments: