Thursday, October 11, 2012

hobi terbaru beliau...

hai tawan-tawan...(sengaje dipelatkan bajet comei!!..harkkkthuihhh)
hari ni nak cite pasal beliau (harap2 xdpt msg dr beliau suruh remove entry ini..huhu..beliau garang tahu...!!!)
hari ni nak cerita pasal hobi beliau yang terkini...satu side mmg aku suka hobi terbaru beliau ini...sebab beliau tetibe bleh jadik family man....maksudnye x le panaih pungkoq nk kuar je kejenyee...satu side aku seakan men'jeles'i hobi baru beliau ini sebab beliau macam ketepikan aku...yelah macam buat x reti je...seolah aku berbicara dengan semut hitam yang merayau2 x tentu hala atas meje makan aku ni haaaa (eeeiiiii nampak benar kemproh nye haku...)... begitu la perasaan nyeee....beliau juga sanggop menrasuah  bininye ini semate2 nk melunaskan nafsu serakah hobi baru die tu...die salu rasuah bini die...dengan mengatakan nak ajak bininye shopping..kikiskan duit beliau kat IKEA nun...sebenarnye...beliau saje nk ke bangunan seberang IKEA tu...the CURVE namenye...sebab beliau akan pegi satu kedai toys...bile dah dapat ape yang diidamkan...rasuah bini beli barang IKEA tak melebihi RM50...beliau memang DASARRRRR!!! itu kalau beliau kepingin beli yang ORI la...kalau beliau nak beli yang cetak rompak beliau aku selalu ajak bini beliau ke bawahbandar(downtown)...ade satu gerai yang menarik minat beliau...sini pon beliau salu rasuah bini..konon2 nk belikan selipar murahan utk bini...akhir2...sume pattern beliau x approve..sbb beliau dah dapat barang yang beliau idamkan...walaupun x ORI..sanggop jugak beliau tahan bijik mate semate2 keserakahan beliau terhadap hobi baru itu...
kekadang aku salu tido seorang diri...sedangkan beliau sedang leka kat ruang tamu...dok menggodek hobi baru beliau...sungguh rase tak disayangi...huhuhu...
tapi aku sebenarnye idok la kisah sebenarnye....sebab beliau bukan buat hobi yang mengarut2 sehingga menggugat komitmen beliau sbg suami dan juga sbg pekerja rendah awam ...beliau juga idoklah membuat jenayah..sama ada terancang mahupun tidak dirancang...(apekah kemerepekan aku ini)...
lagipun bukan beliau mintak duit aku pon utk hobi beliau ni...beliau ade duit sendiri...lagipun hobi baru beliau tidak merbahaya...malah menjana minda beliau yang dan kertu tu..muahahaha...boleh la jugak sel-sel otak beliau berhubung semula...xkan nak suruh beliau minom susu anmum kids ape ke name susu tu...ini la saje carenyeee...dulu mase hobi beliau menunggang motor xtrim beliau itu...aku salu cuak...bile beliau kate ade konvoi ke ade kawan sekawanan xtrim beliau nak ajak masok utan ke...aku yang cuak...sape x sayang laki woiii...x pasal2 dpt title janda muda (nauzubillahiminzalik)...kalau muda..santik...solid molid...x pe la jugak...ini lemak bertempiaran di seluruh anggota badan...sape nak ganti tempat beliau...huhuh (dah neraka sangat dah stetmen tu)...
jadi aku sokong seratuslapanpuloh persen hobi baru beliau...walaupun....berbantal lenggggaannnn tidurku (nyanyi gaye dato ct rambutjambuldidepan)...i reeeeelaaaa..!!!
hobi baru beliau ini baru je beliau mule sebulan yang lalu kot...so korang jgn la nk cebik2 sangat bile aku uplot gambo nnti...nanti mesti ade yang cakap.. "eleh baru 3 bijik nk kecoh...laki aku dh kumpul 8 lemari dah...xtulis pon dlm blog"...nanti aku jawab..."adha ku keyshah ke.."...baik...dari aku terus memfitnah pembace2 blog aku (mcm gud2 je stetmen aku khenn) mengutuk aku dibelakangan...mari la same2 kite saksikan apekah hobi baru beliau itu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

GUNDAM STYLE...bukan gangnam style........



iye koffi tebel aku dah jadik tempat beliau display robot gundam beliau...xpe la...i x kesah...nanti kalau sanak saudara datang umah i hidang air atas lantai je la ye...(harap2 lps ni cepat la beliau beli gobok besar utk beliau display robot2 beliau ni..dalam palahotak bini ni dah ade idea nk gobok cane..hihi...)

tata...

p/s: kalau dlu beliau salu gune utube tgk sukan2 xtrim kegemaran beliau tu...sekarang utube memanjang tgk koleksi robot2 yg beliau target nk beli pastu teruje sorang2..sampai air liur berjejeh tepi mulot pon x sadar!! haahaha..

No comments: