Monday, October 8, 2012

it's your birthday...

holaaa..
bersiaran kembali...(ewah mcm berita rtm plak...hihi)
entri kali ni khas ditujukan buat lelaki paling teristimewa dalam hidup aku...iyolah sapo lagi kalau bukan SUAMI aku yang terCINTA........

5hb oktober aritu...adalah hari ulangtahun kelahiran die yang ke...hermmmm...korang agak2 la sendiri....hihihi.......ngam2 seminggu lps die...besday aku plak...kire la sdr (eh motif aku nk bagitau kan..attention seeker btol!!!)

sian die...tahun ni aku xde buat ape2 pon besday celebration utk kitorg berdue..(selalu aku combined je)...sbb ade berlakunya 'unfortunate eventsssss' (byk ko 's' aku letak tu...kronik gamaknye...huhu) so aku xbuat ape2...huhuhu..aku rase mcm xbest sgt  tp apakan daya.....bak kate die xbuat ape2 pon hidop je die smpi umur tue skarang...yo lah!!! walau apepon yang berlaku..

>>>>ko tetap aku sayang dan aku cinta di dunia dan di akhirat nnti...
>>>>ko tetap suami aku di dunia ini dan di akhirat kelak...
>>>>walaupon ko suke sakitkan hati aku...ko tetap duduk dalam hati aku tu di dunia dan 
      diakhirat..
>>>>senang cerita...ape pon yang ko cakap pasal aku...(buruk le selalunyeee kan) ko tetap SATU
      untuk aku...sampai bila-bila...

dah la...kalau entri utk mamat ni xleh tulis pepjg kang jd entri lain...huhu...

sayang...i nak ucapkan (walaupun dah ucap kat umah ngan kat fb...kat blog pon kene ucap jugak)...'SELAMAT HARI LAHIR...SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI DAN SENTIASA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK DAN JUGAK SEMOGA PERHUBUNGAN KITA INI DIREHDHAI OLEH-NYA"

terimalah kek birthday yg bleh tgk je...tp xbleh dimakan...alah kalau bleh makan pon u bukan suke makan kek kan...so tgk je la...!!!





p/s: kesat air mata....


** removed by author

No comments: